اول مهر بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز کنگاوری راهی مدارس می‌شوند
عکس آرشیوی است

کنگاور- ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش کنگاور از آمادگی مدارس شهرستان برای حضور دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اول مهر ماه بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز کنگاوری راهی مدارس می‌شوند.

علی اشرف حسینی‌مهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به فراهم شدن شرایط و بسترهای لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان، اظهار کرد: ۹۵ درصد کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در هر سه مقطع تحصیلی وارد شهرستان شده و هم اکنون بر اساس ثبت‌نام دانش‌آموزان در بین مدارس در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های درسی از طریق مدیر مدارس بر اساس فهرست ثبت نامی هر مدرسه در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود، افزود: توزیع کتاب درسی در برخی مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان که ثبت نام دانش‌آموزان آن مقاطع به اتمام رسیده، شروع شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگاور با تأکید بر اینکه توزیع کتاب مقاطع ابتدایی در سطح مدارس در حال انجام است، افزود: کتاب‌های درسی تحویل مدیران مدارس این مقاطع شده و اوایل مهرماه در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

حسینی‌مهر با اشاره به اینکه ابلاغ تمام معلمان و فرهنگیان برای استقرار در سطح مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف صادر شده است، ابراز کرد: در مهرماه سال جاری، ۹۸۹ معلم در ۱۲۹ مدرسه در نقاط مختلف شهرستان کار تدریس خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس شهرستان مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: حدود یک هزار و ۱۹۰ دانش‌آموز پایه اول ابتدایی با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری، وارد مدارس خواهند شد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگاور ابراز کرد: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس از جمله شرایط محیطی، فضاسازی، آماده سازی کلاس‌های درس، ابلاغ معلمان به مدارس، آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مختلف برای حضور دانش‌آموزان در مدارس ایجاد شده است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha