اسکندریون: بازسازی استخر آزادی و اردوی تیم ملی همزمان شده است

تهران- ایرنا- رئیس کمیته شنا درباره وضعیت استخر آزادی گفت: تعدادی سوراخ روی سقف وجود داشت که خود فدراسیون تا حدی تعمیراتش را انجام داده ولی مشکلات دیگر نیز با تصویب بودجه خوبی از طرف وزارتخانه در حال پیگیری است.

حمید اسکندریون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص وضعیت تیم‌های ملی شنا اظهار داشت: اردوی ملی‌پوشان از شنبه در شهر مشهد با حضور ۱۶ آغاز شده است. جان‌اونسوی مربی ترکیه‌ای و مدرس مطرح فدراسیون جهانی در کنار بچه‌ها حضور دارد و روند آماده‌سازی خوبی پیش گرفته شده است. از ۳۱ شهریور نیز ۲۰ نفر از ورزشکاران رده سنی امید و جوانان در تهران به اردو می‌روند و مربی خارجی نیز حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: اردوی تهران در استخر مجموعه آزادی برگزار می‌شود؛ خرابی‌های سقف و تجهیزات استانداردسازی دمای هوا در دست تعمیر است. تعدادی سوراخ در سقف وجود داشت که فدراسیون تا حدی تعمیراتش را انجام داده ولی مشکلات دیگر نیز با تصویب بودجه خوبی از طرف وزارتخانه در حال پیگیری است. دستور بازسازی این استخر نیز در کنار استادیوم پیگیری می‌شود. متاسفانه استخر دیگری نداریم که بتوانیم اردو و برنامه‌ها را در آن برگزار کنیم به همین دلیل مجبوریم در کنار عملیات عمرانی و بازسازی اردو و مسابقات نیز برگزار شود.

رئیس کمیته شنای ایران با اشاره به عملیات عمرانی مجموعه آزادی عنوان کرد: دنیامالی در بدو حضورش در وزارت ورزش بودجه خوبی را به مجموعه آزادی اختصاص دادند که این نشان می‌دهد در آینده خیال ما از چنین مسائلی راحت خواهد شد. نه تنها ما بلکه خیلی از رشته‌های دیگر نیز به مشکل زیرساخت برخوردند که با حضور وی، می‌توانیم در آینده زیرساخت خوبی داشته باشیم.

اسکندریون: بازسازی استخر آزادی و اردوی تیم ملی همزمان شده است

وی درمورد مسابقات پیش روی فدراسیون گفت: رشته‌های المپیکی از مسابقات داخل سالن تایلند حذف شدند ولی برای رقابت‌های آب‌های آزاد هنگ‌کنگ ۲ نفر را اعزام می‌کنیم. مسابقات جام‌جهانی اواخر آبان در سنگاپور و قهرمانی جهان نیز اواخر آذر در مجارستان برگزار می‌شود. با انتصاب محسن سمیعی‌زاده به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی، هدف‌گذاری‌های کوتاه و بلند مدت را در نظر گرفتیم که با روند دقیقی پیش می‌رود. ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ و المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس به زودی تشکیل می‌شود که همه فعالیت‌ها و اعزام‌ها در راستای ‌آن خواهد بود.

اسکندریون تاکید کرد: به فکر این هستیم که برای آینده نیز نسل خوبی را آماده کنیم زیرا دنیامالی نیز تاکید خاصی روی رشته‌های پایه همچون شنا دارد. حدود ۶۵۰ نفر در مسابقات جام آزادی شرکت کردند که در بین آن‌ها پتانسیل‌های خوبی پیدا کردیم. جوانان مستعد را شناسایی و آماده می‌کنیم که پشتوانه تیم ملی ما باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha