زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌ها ۱۲۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال کمک کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:تاکنون ۱۲۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال کمک مردمی در قالب جشن عاطفه ‎ها در استان زنجان جمع‌ آوری شده است.

روح اله صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در حال اجراست.

صالحی اضافه کرد:در سال جاری تاکنون درصد تحقق برنامه‌های کمیته امداد در این حوزه ۹۵ درصد است.

وی اظهار داشت: برنامه کمیته امداد تهیه و توزیع هشت هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد است که خوشبختانه بخشی از این بسته ها توزیع شده و بخشی دیگر نیز تا بازگشایی مدارس توزیع خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه ها از اول شهریورماه آغاز شده است، افزود: در هفته گذشته نیز پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و میادین و معابر برپا شد و در هفتم مهر نیز فاز سوم این جشن در قالب مدارس برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و رسانه ها در حال اجرا بوده و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.

صالحی تصریح کرد: خیرین برای مشارکت در این جشن ملی و معنوی می توانند از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۴# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha