هندبال زاگرس جنوبی کازرون در خانه مقابل سنگ آهن بافق متوقف شد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم زاگرس جنوبی کازرون در رقابت های هندبال برتر بانوان کشور مقابل سنگ آهن بافق یزد با تساوی متوقف و به رده چهارم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که روز جمعه در سالن تختی کازرون و از هفته دوازدهم این مسابقات برگزار شد ۲ تیم به تساوی ۳۱ بر ۳۱ دست یافتند.

دیدار این ۲ تیم که مدعی قهرمانی هستند از حساسیت زیادی برخوردار بود و به نظر می رسید شاگردان خدیجه قانع سر مربی تیم زاگرس از این دیدار خانگی نهایت استفاده را خواهند بُرد تا ضمن شکست صدرنشین فاصله خود را با این تیم کم کنداما این اتفاق نیفتاد.

کازرونی ها در نیمه نخست بازی خوبی را نسبت به حریف خود انجام دادند و با برتری به رختکن رفتند.

در حالی که کازرونی ها در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتند اما در دقایق پایانی این تیم سنگ آهن بود که توانست گل های از دست رفته را جبران و در نهایت هم بازی را به تساوی کشاندند و با امتیاز کازرون را ترک کردند.

تیم شهید چمران لارستان باز هم شکست خورد

اما تیم شهید چمران کازرون در این هفته میهمان تیم فولاد هرمزگان بود و برابر این تیم شکست خورد تا ناکامی های این تیم ادامه داشته باشد و همچنان خطر سقوط لاری ها را تهدید می کند.

تیم فولاددر این بازی با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ شهید چمران را مغلوب کرد.

به گزارش ایرنا،با پایان یافتن هفته دوازدهم تیم سنگ آهن بافق با ۱۹ امتیاز کماکان در صدر جدول ایستاد، فولاد هرمزگان با ۱۷ امتیاز دوم شد، سپاهان اصفهان با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و زاگرس جنوبی کازرون هم با همین تعداد امتیاز با یک پله سقوط در جایگاه چهارم قرار گرفت.

همچنین تیم شهدای رزکان البرز با ۱۴، نفت و گاز گچساران با پنج، شهید چمران لارستان با سه و تیم سنندج بدون امتیاز در رده‌ پنجم تا هشتم قرار گرفتند.

در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند و پس از انجام ۱۴ بازی تیم قهرمان این دیدارها راهی جام باشگاه های آسیا می شود و ۲ تیم انتهای جدول هم به لیگ دسته یک سقوط می کنند.

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha