۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85609650
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی استقلال خوزستان: هر ۲ تیم با تمام توان بازی کردند

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هر ۲ تیم ملوان و استقلال خوزستان با تمام توان و نیروی خود بازی کردند.

به گزارش ایرنا، میودراگ بوژوویچ جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و استقلال خوزستان اظهار کرد: این بازی یک جنگ تمام عیار بود و ما نیز فرصت گلزنی داشتیم.

وی افزود: البته این در حالی است که از بازیکنانم راضی هستم زیرا با تمام توان خود در این دیدار حضور یافتند و امیدوارم که در بازی های آینده بتوانیم نتیجه دلخواه را هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: البته خیلی سخت است که با توجه به کیفیت بسیار نامناسب چمن ورزشگاه، در خصوص تکنیک و تاکتیک در این دیدار صحبت کنیم زیرا کیفیت زمین اجازه نداد که در این خصوص اظهارنظر کنیم.

همچنین سیدعلیمراد سالاری فر مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال خوزستان قبل از صحبت‌های سرمربی این تیم با انتقاد از هواداران ملوان اظهار کرد: متاسفانه حدود ۳۰ دقیقه هواداران ملوان فقط فحاشی کردند.

وی خاطرنشان کرد: البته این فحاشی هدایت شده بود و ما هم می توانیم در بازی برگشت جبران کنیم اما این یک کار ناپسندی است و امیدوارم که دیگر شاهد چنین صحنه هایی در ورزشگاه نباشیم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و استقلال خوزستان غروب جمعه در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha