۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85613006
T T
۲۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح زیست شبانه در کیش کلید خورد

۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85613006
اجرای طرح زیست شبانه در کیش کلید خورد

کیش- ایرنا- سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه اجرای طرح زیست شبانه در جزیره آغاز شد، گفت: فاز نخست این طرح در سه منطقه کیش اجرا می‌شود.

مهدی ذوقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه فاز نخست این طرح در سه منطقه ساحل مرجان، جنب تالار شهر و پلاژ آقایان اجرا می‌شود، اظهار کرد: از ساعت 22 تا سه بامداد، علاوه بر انواع غذاهای خیابانی، انواع تفریحات و ورزش‌های دریایی بدون موتور و سبک، لیگ بازی‌های هیجانی مانند مافیا، تخته و شطرنج به همراه موسیقی خیابانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای جابه جایی مسافران و علاقه‌مندان به این شبگردی از نقاط مختلف جزیره توسط اتوبوس گردشگری، افزود: این برنامه‌ها در فاز نخست در سه شب آخر هفته ( چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ) اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین ادامه داد: در فاز دوم طرح گشت شبانه، ارائه خدمات در مراکز تجاری و خدماتی همچون بازار مریم، منطقه سفین قدیم، اسکله تفریحی، ساحل ماشه و شهر حریره انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح یک مطالبه مردمی بود، اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و ساعت کاری در جزیره کیش، بسیاری از ساکنان و گردشگران علاقمند هستند در طول شب نیز از زیبایی و تفریحات شبانه بهره‌مند شوند.

ذوقی خاطر نشان کرد: زیست شبانه یا همان شبگردی، نه تنها به افزایش نشاط و شادابی در جامعه کمک می‌کند، بلکه به رونق اقتصادی نیز منجر می‌شود؛ با اجرای این طرح، فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد شده و کسب‌ و کارهای محلی از رونق بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح در توسعه گردشگری نقش مثبتی ایفا می‌کند، گفت: توسعه گردشگری منجر به توسعه پایدار منطقه کمک می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha