دربی شمال کشور با لذت صدرنشینی

رشت - ایرنا - تیم‌های فوتبال ملوان و نساجی مازندران در دربی شمال کشور در لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند که این بازی نسبت به فصل‌های گذشته متفاوت است زیرا ملوان در صورت کسب پیروزی می‌تواند در صدر جدول قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در دربی شمال کشور به میزبانی تیم نساجی رو در روی هم قرار می گیرند که در این دیدار گرچه هر ۲ تیم به دنبال پیروزی هستند اما این بازی با ۲ تفکر متفاوت انجام می شود.

بازی‌های تیم‌های فوتبال ملوان و نساجی در لیگ برتر که به دربی شمال کشور معروف است، همواره جذاب، دیدنی و پرحاشیه است اما در این دیدار ملوان برای صدرنشینی و نساجی برای فرار از تیم‌های انتهای جدولی مقابل هم قرار می گیرند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با تفکر پیروزی و صدرنشینی به مصاف تیم نساجی خواهد رفت و نماینده مازندران نیز که وضعیت مناسبی در جدول ندارد با تفکر پیروزی و برای فرار از تیم‌های انتهای جدولی رو در روی ملوانان قرار خواهد گرفت.

ملوانان که تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر همانند فصل گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرد و به همراه تیم تراکتورسازی تبریز در صدر جدول قرار دارد، مصمم به پیروزی در این بازی است تا همچنان صدرنشین لیگ برتر بماند.

ملوانان سیاه پوش تیم شمس آذر را شکست دادند

ملوان مهمان خود چادرملو اردکان را با شکست بدرقه کرد

این نماینده گیلان که در ادوار مختلف گذشته لیگ برتر تاکنون، حضور در صدر جدول را تجربه نکرده بود هم اینک فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و اگر بتواند فاتح دربی شمال کشور شود، بی شک همچنان در بین تیم‌های صدر جدولی حضور خواهد داشت.

این در حالی است که ملوان در صورت کسب پیروزی در دیدار خارج از خانه خود و با توقف احتمالی تیم تراکتورسازی تبریز می تواند برای نخستین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر، صدرنشین مسابقات شود و بالاتر از تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسولیس، تراکتور و سایر مدعیان به صدر جدول تکیه زند.

این در حالی است که ملوان در صورت پیروزی در دیدار خارج از خانه خود و با توقف احتمالی تیم تراکتورسازی تبریز می تواند برای نخستین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر، صدرنشین مسابقات شود و بالاتر از تیمهای سپاهان، استقلال، پرسولیس، تراکتور و سایر مدعیان به صدر جدول تکیه زند

به همین دلیل این بازی برای ملوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای آنان کسب پیروزی در این دیدار سخت، طعم صدرنشینی خواهد داشت و به طور حتم کادرفنی و بازیکنان ملوان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا با پیروزی در این بازی شانس صدرنشینی خود را افزایش دهند.

با این وجود تیم ملوان که یکی از تیم‌های پرمهره لیگ برتر محسوب می شود و دارای بازیکنان باتجربه و همچنین جوانان باانگیزه است، شانس آن را دارد که در بازی خارج از خانه نیز پیروز شود و سه امتیاز شیرین این بازی را تصاحب کند.

به هر حال ملوانان با پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل نساجی می توانند همچنان یکی از مدعیان رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر و صدرنشین این لیگ تا پایان هفته هفتم رقابت‌های فصل جاری باشند.

البته تیم سپاهان نیز هم‌امتیاز با تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد اما این تیم در هفته هفتم باید در یک بازی سخت خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان قرار گیرد از اینرو اگر ملوان بتواند نساجی را شکست دهد، همچنان بالاتر از سپاهان قرار خواهد گرفت زیرا بعید است که سپاهان بتواند در اهواز، استقلال خوزستان را با اختلاف چند گل شکست دهد.

دربی شمال کشور با طعم صدرنشینی

از سوی دیگر تیم تراکتورسازی تبریز صدرنشین کنونی رقابت‌های لیگ برتر نیز باید در هفته هفتم این مسابقات در یک دیدار خانگی مقابل تیم فولاد قرار گیرد که پیروزی در این دیدار نیز برای تراکتورسازی آسان نخواهد بود و به همین دلیل ملوانان با برتری مقابل نساجی می توانند به صدرنشینی در لیگ برتر امیدوار باشند.

اما تیم فوتبال نساجی مازندران که در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر تاکنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در بین تیم‌های انتهای جدولی حضور دارد، بی شک برای کسب پیروزی و فرار از تیم‌های انتهای جدولی مقابل ملوان قرار خواهد گرفت.

به طور حتم تیم فوتبال نساجی با استفاده از فرصت میزبانی مترصد پیروزی مقابل تیم ملوان است تا با یک تیر چند نشان را هدف قرار دهد زیرا با برتری در این دیدار می‌تواند فاتح دربی شمال کشور در لیگ برتر شود.

با این وجود مازیار زارع سرمربی و بازیکنان ملوان کار سختی را در دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم نساجی دارند اما آنان برای صدرنشینی در لیگ برتر تلاش خواهند کرد که در صورت پیروزی در ای نبازی، می توانیم شاهد پرواز قوهای سپید انزلی بر بام جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر باشیم

از سوی دیگر تیم نساجی با کسب سه امتیاز بازی خانگی خود می تواند از تیم‌های انتهای جدولی تا حدی فاصله گیرد و دومین شکست را در فصل جاری به تیم قدرتمند ملوان تحمیل کند.

با این وجود مازیار زارع سرمربی و بازیکنان ملوان کار سختی را در دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم نساجی دارند اما آنان برای صدرنشینی در لیگ برتر تلاش می کنند که در صورت پیروزی در این بازی می توانیم شاهد پرواز قوهای سپید انزلی بر بام جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

در آن سوی میدان نیز ساکت الهامی سرمربی و بازیکنان نساجی نیز در دیدار خانگی خود مقابل ملوان فقط به پیروزی فکر می کنند تا با کسب سه امتیاز از این بازی سخت از تیم‌های انتهای جدولی جدا شوند.

تا پایان هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی تبریز پس از این تیم در رتبه دوم و تیم نساجی نیز با کسب سه امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha