اوحدی: تفاهم‌نامه حل مشکل مسکن ایثارگران با وزارت راه منعقد شد

ساری- ایرنا- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تفاهم نامه این سازمان با وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن ایثارگران و جانبازان منعقد شد.

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری با تسلیت شهادت مظلومانه و سخت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شهادت سیدالشهدای مقاومت سخت است.

وی با اشاره به تدبیر سید حسن نصرالله اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب آثار و برکات شهادت این مرد بزرگ را به زودی در محور مقاومت شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کرده بودند که سفرهای استانی را جدی بگیرید، گفت: نگاه ما بر این است که در بنیاد شهید این نگاه مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم.

وی مسکن را از جمله دغدغه‌های جانبازان ایثارگران ذکر کرد و گفت: علاوه بر این باید به اشتغال و درمان این قشر نیز توجه شود.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مازندران پیشگام شد تا مسئله مسکن جانبازان و ایثارگران را به شکل جامع رفع کند.

وی از عقد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن ایثارگران و جانبازان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی حدود ۱۴هزارو ۵۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است. از مجموع شهدای این استان، سپاه ۲ هزار و ۱۶۹، بسیج مردمی چهار هزار و ۴۷۷، ارتش ۲ هزار و ۷۳۸، ناجا ۶۲۳، ۳۰ شهیده زن و ۳۶۳ شهید از سایر اقشار جان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم انقلاب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha