۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85618193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه های هفته ملی کودک در قشم اعلام شد

۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85618193
برنامه های هفته ملی کودک در قشم اعلام شد

 قشم - ایرنا - مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم از اجرای ویژه برنامه های شاد و امیدآفرین همزمان با هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه با شعار "برای کودکان، برای آینده" خبر داد.

نجوا آزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کانون پرورش فکری به عنوان یکی از مراکزی که ارتباط مستقیمی با کودکان دارد برای گرامیداشت هفته ملی کودک برنامه های خاصی را تدارک دیده که از امروز با بازدید دانش آموزان مدارس این شهرستان از کانون پرورش فکری و حضور مربیان این کانون در مدارس برای برگزاری کارگاه های فرهنگی و هنری آغاز شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن های روز جهانی و هفته ملی کودک، دیدار اعضای ارشد این کانون پرورش فکری با مسوولین و جشن بادبادک ها از جمله برنامه هایی است که در این هفته در سطح جزیره قشم به اجرا در می آید.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم توضیح داد: اجرای برنامه پیک امید(حضور مربیان کانون در روستاها و برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری)، عضویت رایگان در کتابخانه کانون و اجرای برنامه آشنایی با محیط زیست برای کودکان با حضور کارشناسان اداره محیط زیست قشم از دیگر برنامه‌ هایی است که به صورت ویژه ‌در این هفته اجرا می شود.

آزاد با بیان اینکه شعار امسال هفته ملی کودک "برای کودکان، برای آینده" مطرح شده است، اضافه کرد:برای خانواده کودکان، امن تر و آرام تر، برای محیط زیست کودکان، برای آینده ای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر، برای رشد و شکوفایی کودکان برای آینده‌ای پیشرفته‌تر، برای شنیده‌شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر، برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر، برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر و برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای با کیفیت و آسایش بالاتر عناوین روز شمار هفته ملی کودک امسال است.

وی گفت: در حال حاضر ۳۵۷ کودک و نوجوان عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره قشم هستند.

به گزارش ایرنا، هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه است؛ روز شمار این هفته به صورت کلی در حوزه خانواده، محیط زیست، رشد و شکوفایی، عدالت، حقوق کودکان، هویت و رفاه است که هر روز متناسب با آن یک شعار را در برمی‌گیرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha