لیگ دسته اول فوتبال کشور/ پیروزی بعثت کرمانشاه در بازی جنجالی + فیلم

کرمانشاه- ایرنا - تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور در مسابقه‌ جنجالی که با وقفه ۴۵ دقیقه‌ای نیز همراه بود مس کرمان را با یک گل بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم بعثت با گل دقایق پایانی میرهادی میرجوان میزبان خود را با شکست بدرقه کرد.

در ابتدای این بازی که با ۲۵ دقیقه تاخیر آغاز شد بازیکنان تیم بعثت با حملات ادامه دار خود چند موقعیت روی دروازه تیم مس کرمان تدارک دیدند که در نهایت دو تیم نیمه اول بازی را بدون آنکه گلی را از خط دروازه ها عبور دهند به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی، مس کرمان توانست چند موقعیت خطرناک روی دروازه بعثت ایجاد کرد که با درخشش دروازه بان تیم میزبان این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.

در حالی‌که بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد روی یک ضدحمله از سوی بازیکنان مس، مهاجم این تیم در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد که پس از برخورد به مدافع تیم بعثت و اعلام خطا از سوی داور بازی به نفع میزبان، بازیکن مس بدون توجه به سوت داور این توپ را وارد دروازه بعثت کرد.

پس از اعلام این خطا که در دقیقه ۸۳ بازی روی داد کادر فنی تیم مس به داور بازی اعتراض کردند که پس از چند دقیقه وقفه در بازی داور بازی نظر خود به سمت پذیرش گل تیم مس تغییر داد.

پس از این اتفاق این بار بازیکنان و کادر فنی تیم بعثت به این نظر داور اعتراض کردند و بازی ۴۵ دقیقه دچار وقفه شد تا این‌که داور بار دیگر نظر خود را عوض کرد و با مردود اعلام‌کردن گل تیم بعثت، رای به ادامه بازی داد.

پس از کش و قوس‌های فراوان و اعتراض مجدد کادر فنی مس کرمان بازی ادامه پیدا کرد تا اینکه بازیکنان تیم بعثت در یک کار تیمی با ارسال توپ از جناح راست روی دروازه مس و ضربه سر میرهادی میرجوان در دقیقه ۸۸ به تک گل این بازی دست یافته و به یک پیروزی شیرین رسیدند.

بعثت کرمانشاه با این پیروزی خانگی و کسب ۱۰ امتیاز رده نهم جدول به طور موقت به رده سوم جدول صعود کرد.

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور ۲۵ مهرماه در تهران میهمان تیم پیکان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha