۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۸:۰۳
کد خبر: 80537773
T T
۰ نفر

جام وطن لبريز از مهر وطن

۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۸:۰۳
کد خبر: 80537773
جام وطن لبريز از مهر وطن

ياسوج- جوش و خروش براي حضور در حماسه ميثاق با آرمانهاي نظام ولايي و همايش همبستگي ملي در 22 بهمن جام وطن را از مهر وطن لبريز كرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اینك جای جای وطن اسلامی از زاگرس قهرمان پرور، شمال دیار شجاع پرور، جنوب سرزمین جهادگران، غرب اقلیم مردمان غرور آفرین و شرق سرزمین شیرمردان و شیرزنان ایران زمین تجلی حماسه حضور و همبستگی ملت با ولایت است.

نمایش وحدت و اتحاد ملی اقوام ایران زمین از هر زبان پوشش و تیره و طایفه اعم از زن و مرد، پیر و جوان از هر رنگ و تباری اینك زیباترین جلوه یك رنگی ، وحدت كلمه، وحدت در هدف، عشق به انقلاب، رهبری و مبارزه با دشمنان نظام و وطن اسلامی است.

اقیانوس بیكران بیداری و بصیرت در هر كوی و برزن و خیابان و شهرهای این مرز و بوم كهن تبلور حماسه شور و شعور وحدت و همدلی و تلاء لوی عشق ناب ولایت مداری و ایستادگی است.

تا ساعتی دیگر مردم كهگیلویه وبویراحمد به صلابت دنا و زلال با نشاط آبشار بشار تابلویی از وفاق و همدلی را در سرزمین حماسی سردار آریوبرزن به نمایش خواهند گذاشت.

دریای مهر ومهربانی به وسعت ایران زمین در پایتخت طبیعت یاسوج مركز كهگیلویه وبویراحمد و گچساران دیار پیشقراولان حماسه ی شهادت و دیگر شهرهای استان تداعی موج وحدت و همدلی لشكریان خمینی(ره) خواهد شد.

اینك آحاد مردم انقلابی در شهرهای دهدشت، چرام، بهمئی، باشت و لنده همه و همه روانه میعادگاه های راهپیمایی 22 بهمن خواهند شد.

671 عدالت نسب