۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۶
کد خبر: 82144782
T T
۰ نفر
تامين اجتماعي اردستان جزو شعبه هاي برتر كشور شد

اردستان، كاشان - ايرنا - رئيس اداره تامين اجتماعي شهرستان اردستان گفت: اين اداره در ارزيابي عملكرد جزو شعبه هاي برتر استان اصفهان و كشور شناخته شد و تيپ شعبه آن از درجه چهار به سه ارتقاء يافت.

به گزارش ايرنا، اميرامجد امامي روز دوشنبه در نشستي خبري با بيان اينكه سازمان تامين اجتماعي در شهرستان اردستان داراي يك شعبه اصلي و دو شعبه اقماري در شهرهاي زواره و مهاباد است، افزود: دو سوم از جمعيت شهرستان اردستان بصورت مستقيم تحت پوشش خدمات سازمان در حوزه هاي درمان، غرامت دستمزد، ايام بارداري، ازكارافتادگي و بازنشستگي قرار دارند.
وي با اشاره به اين كه سال گذشته 39 هزار و 651 جلد دفترچه درماني در تامين اجتماعي شهرستان اردستان چاپ و تمديد شد، ابراز كرد: از ابتداي سالجاري تاكنون نيز9 هزار و 858 جلد دفترچه چاپ و تمديد شده است.
رئيس اداره تامين اجتماعي اردستان خاطرنشان كرد:بيش از يكهزار و 200 تُن مستمري و قريب 250 نفر بيمه بيكاري از اداره تامين اجتماعي اردستان دريافت مي كنند كه فقط در اين دو حوزه ماهانه بطور متوسط نزديك به 15ميليارد ريال پرداخت مي شود.
امامي با اشاره به اين كه تامين اجتماعي با هدف حمايت از كارفرمايان خوش حساب، تسهيلات بخشودگي جرائم تا 100 درصد و همچنين طرح خريد دِين كارفرمايان مديون را در حال اجرا دارد، تصريح كرد: كارفرمايان مي توانند براي آگاهي از شرايط و بهره مندي از اين تسهيلات به شعبه اردستان مراجعه كنند.
شهرستان اردستان در 110 كيلومتري شمال مركز استان اصفهان قرار دارد.
6027/7431/7408