۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83373911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در طارم به بیش از ۴۰ درجه می رسد

۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷
کد خبر: 83373911
دمای هوا در طارم به بیش از ۴۰ درجه می رسد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش بینی انجام گرفته دمای هوا امروز/شنبه/ در شهرستان طارم با افزایش محسوس مواجه شده و به بیش از ۴۰ درجه وبالاتر خواهد رسید.

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز / شنبه / ‬ این استان صاف تا قسمتی ابری که در بعدازظهر در برخی نقاط با پوشش ابر و افزایش سرعت وزش با همراه خواهد شد.

وی اظهار داشت: طی پنج روز آینده در برخی نقاط با بیشینه سرعت وزش باد به ۴۵ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، اما از روز / سه‬ شنبه / ‬هفته جاری آسمان این استان ابری بوده و دمای هوا نیز با کاهش محسوس خواهد شد.

این کارشناس پیش بینی هواشناسی استان زنجان ادامه داد: وزش باد در حد شدید بین ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر از بعد از ظهر امروز شهر زنجان را فرا می‌گیرد و دمای بیشینه و کمینه نیز بین ۳۵ و ۱۵ درجه بالای صفر اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ماهنشان و آببر طارم با ۳۶ درجه و زنجان با ۱۶ درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۲۷ درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل ۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه به صورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می‌کند.

۹۶۴۶/ ۸۰۶۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha