۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83374506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان میزبان بزرگترین سمینار پیلاتس کشور شد

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱
کد خبر: 83374506
همدان میزبان بزرگترین سمینار پیلاتس کشور شد

همدان- ایرنا- نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان با بیان اینکه بزرگترین سمینار تخصصی مربیان ورزش پیلاتس کشور به میزبانی همدان برگزار می شود گفت: این سمینار دارای ۲۰ امتیاز ارتقا و بازآموزی مصوب فدراسیون ورزش‌های همگانی برای مربیان شرکت کننده است.

میثم خلجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سمینار ۲ روزه با همکاری انجمن پیلاتس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، دبیرخانه منطقه هفت ورزش همگانی کشور و کمیته پیلاتس همدان برگزار می‌شود

خاطرنشان کرد: در این سمینار حقوق ورزشی در پیلاتس، توپ شنی، پیلاتس معلق، متد استات، داوری جدید پیلاتس و پیلاتس هنری آموزش داده می‌شود.

خلجی با اشاره به اینکه نهمین دوره سمینار تاریخ ورزش پیلاتس کشور را میزبانی می‌کنیم، بیان کرد: این سمینار ۲۷ تیرماه با حضور ۲۰۰ مربی از استان‌های مختلف کشور در تالار فجر همدان برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: ورزش پیلاتس استان هم اکنون در سطح کشور نمونه است و فعالیت گسترده‌ای را در این رشته پر مخاطب شاهد هستیم.

وی افزود: پیلاتس به صورت روش تمرینی ایستاده، نشسته و خوابیده بدون طی مسافت و پرش و جهش انجام می‌گیرد و آسیب‌های ناشی از صدمات مفصلی را کاهش می‌دهد.
 

خلجی یادآور شد: حرکات ورزشی در پیلاتس با اجرای تنفس‌های عمیق و انقباض‌های عضلانی انجام می‌گیرد و مکملی مناسب برای سایر ورزش‌ها و تمرینات ورزشکاران است.

ورزشی پیلاتس که در سال ۱۹۲۰ توسط یوزف پیلاتس پایه‌گذاری شد و متشکل از ورزش‌هایی است که تمرکز روی پیشرفت انعطاف و قدرت در تمام اندام‌های بدن دارند، بدون اینکه عضلات را حجیم کند یا آنها را از بین ببرد.

این روش تمرینی از حرکات کنترل شده‌ای تشکیل شده که بین بدن و مغز هارمونی فیزیکی ایجاد کرده و توانایی بدن افراد را در هر سن بالا می‌برد.

روش پیلاتس در مجموع به دنبال افزایش قدرت، انعطاف‌پذیری و کنترل بدن است.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha