۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 83452896
T T
۰ نفر

۴۲ طرح ویژه هفته دولت در بهاباد افتتاح شد

۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۰۷
کد خبر: 83452896
 ۴۲ طرح ویژه هفته دولت در بهاباد افتتاح شد

یزد – ایرنا - ۴۲ طرح با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، طی مراسمی به مناسبت هفته دولت (۲ الی ۸ شهریور) در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.

فرماندار بهاباد عصر روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامی داشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: بزرگترین زمینچمن مصنوعی روستایی استان یزد در روستای کریم‌آباد بهاباد افتتاح شد، این زمین به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

محمد مهدی خانی زاده بهابادی به یکی دیگر از پروژه‌هایی که امروز در بخش راهسازی افتتاح شد اشاره کرد و افزود : قطعه دوم از باند دوم جاده بهاباد بافق حد فاصل بهاباد تا اسفنگ به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال به زیر بار تردد رفت .

فرماندار بهاباد از بهره برداری همزمان از پروژه‌های شرکت توزیع برق شهرستان بهاباد با اعتبار ۱۷/۱۶۰ میلیارد ریال خبرداد و افزود : بهره برداری از پروژه روشنائی بولوار ومیدان ورودی بهاباد با مشارکت شهرداری واداره برق به طور همزمان افتتاح شد .

وی تصریح کرد : دربحث گردشگری افتتاح هتل سنتی لاله بهاباد را داشتیم که این هتل به صورت سنتی و دارای ۶

وی افزود: یکی از پروژه های مهم استانی که در شهرستان بهاباد امسال شروع می شود، اجرای فیبر نوری بهاباد ـ چادرملو و تقویت پوشش ارتباطی روستاهای این مسیر است که باعث تکمیل حلقه فیبر نوری در استان می شود.

فرماندار بهاباد همچنین از احداث پروژه شبکه ۲۰ کیلو ولت برق بهاباد به سمت آسفیچ خبرداد و گفت : پروژه شبکه ۲۰ کیلو ولت برق بهاباد به سمت آسفیچ که ۱۱ کیلومتر دیگر آن باقی مانده است؛ با بهره برداری از این پروژه کاهش تلفات انرژی خواهیم داشت و می توانیم واگذاری انشعابات برق صنعتی را برای کارخانجات در آسفیچ داشته باشیم.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

۹۸۷۷/ ۶۱۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha