۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 83885651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه خوزستان: بی توجهی به روستاها حاشیه نشینی را افزایش می دهد

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه عدم رسیدگی به روستاها حاشیه نشینی را افزایش و مشکلات استان را بیشتر می کندگفت: اجرای کامل پروژه آبرسانی به غیزانیه امید به زیست و فعالیت اقتصادی را در این منطقه بیشتر می کند.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اظهار داشت: مشکلات آب پایدار این منطقه باید به زودی  برطرف شود تا دیگر نیازی به تانکرهای آب نباشد؛ همت و تلاش مجموعه ها بی شک می تواند این پروژه بزرگ را نیز به زودی به سرانجام برساند.

وی افزود: مجموعه سپاه استان در تلاش است تا همواره در کنار مردم مناطق محروم حضور داشته و تنش های آبی را باتوجه به شرایط سخت آب و هوایی استان در کنار سایر دستگاه ها، برطرف کند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی در روستاها صورت گرفته اما هنوز مشکلات این مناطق زیاد است در حالی که باید تلاش کنیم تا مردم در روستاها بمانند و در بخش کشاورزی و دام شاهد رونق باشیم.

وی تصریح کرد: اگر رسیدگی به روستاها ضعیف شود مردم دیگر انگیزه ای برای ماندن در این مناطق ندارند؛ افزایش حاشیه نشینی نیز تاکنون به این دلیل بوده است.

سردار شاهوارپور گفت: امید است حداکثر تا ۲ ماه آینده بتوانیم این پروژه ها را نهایی کنیم و پس از سال ها به بزرگترین تنش روستاهای غیزانیه پایان دهیم.

همراهی مردم غیزانیه با دولت شایسته تقدیر است 

همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این آیین گفت: امید است با تلاش های صورت گرفته فاز دوم و سوم این پروژه بر اساس برنامه های زمان بندی شده پیش برود تا بتوانیم بحث آب رسانی به غیزانیه را تا یک ماه دیگر به پایان برسانیم.

وی افزود: در ماه های گذشته همه دستگاهها برای حل مشکلات غیزانیه دست به دست هم دادند تا بحث روشنایی، گازرسانی، برق و توسعه زیرساخت های آموزشی نیز در کنار آب در غیزانیه برطرف شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: آب و فاضلاب استان، آبفا روستایی، سپاه و بسیج مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام ،قرارگاه خاتم و فولاد خوزستان در زمینه آبرسانی و اجرای پروژه در این منطقه خدمات شایانی ارائه دادند.

وی بیان کرد: همچنین صبوری و همراهی مردم با مجموعه دولت و دستگاه های خدمت رسان در اجرای این طرح بزرگ شایسته تقدیر است . 

شریعتی افزود: امید است پروژه آبرسانی به غیزانیه در فاز سوم نیز با تاخیر نباشد و مشکل ۴۰ ساله بخش غیزانیه برای همیشه برطرف شود.

گام سوم طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه عصر یکشنبه با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و جمعی از مسوولان محلی در اهواز آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha