فرماندار: تکمیل سالن ورزشی فامنین در اولویت است

همدان- ایرنا- فرماندار فامنین گفت: تکمیل سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری این شهرستان در اولویت قرار دارد که امید می رود با تخصیص اعتبار مورد نیاز روند ساخت آن شتاب گیرد.

سید مجید شماعی روز دوشنبه در همایش تجلیل از قهرمانان، روسای هیات های ورزشی و نایب رئیسان ورزشی این شهرستان اظهار داشت: تکمیل سالن یک هزار و ۵۰۰ نفری این شهرستان با اعتبارات شهرستانی زمان بر است و بهره برداری از آن به طور حتم مدت زمان زیادی به طول می انجامد.

وی ادامه داد: یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل این طرح پیش بینی شده بود که تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان از این رقم تخصیص یافت.

شماعی خاطر نشان کرد: همچنین مجموع اعتبار شهرستان فامنین ۱۴ میلیارد تومان بوده که هفت میلیارد تومان آن تاکنون اختصاص یافته است.

فرماندار فامنین گفت: ۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح شهرستان فامنین تجهیز شده است و پنج خانه ورزش روستایی جدید نیز به زودی تجهیز و بهره برداری می رسد.

شماعی گفت: هم اینک محدودیت هایی در تامین منابع مالی برای اجرای طرح های ورزشی وجود دارد که این محدودیت ها مقطعی بوده و در زمان مورد نیاز اعتبار لازم برای رونق رشته‌های مختلف ورزشی تزریق می شود.

وی حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در شهرستان و بازدید از طرح‌های در دست اجرا و دیدار با ورزشکاران رشته های مختلف را زمینه ای برای چاره اندیشی برای تسریع در اجرای طرح ها و رفع مشکلات ورزشکاران دانست.

۲ تن از قهرمانان ملی ، ۱۱ نایب رئیس بانوان ، ۳۳ رئیس هیات و یک پیشکسوت ورزشی در آیینی با حضور مسوولان در فامنین تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha