فضای همدلی و تعامل زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم می کند

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای وحدت، همدلی و تعامل که هم اکنون در کشور ایجاد شده زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه روز جمعه در جمع اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: این فضای تعاملی که در شهرستات ملایر ایجاد شده به طور قطع منجر به انتخاباتی پرشور و حداکثری در این شهرستان می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه توان و ظرفیت خود برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای استفاده کنیم، افزود: باید از این فرصت مغتنم برای تقویت یکصدایی و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بهره بگیریم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو را مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد: مهم ترین اصل در جمهوری اسلامی رای و نظر مردم به عنوان نماد و نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام است.

وی خواستار ورود جدی داوطلبان شوراهای اسلامی در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ به ویژه در روستاها شد و گفت: در برخی روستاهای ملایر شورا هنوز تشکیل نشده که باید تدبیری برای این امر مهم اندیشیده شود.

حجت الاسلام آزادیخواه از هیات‌های نظارت و  عوامل اجرایی انتخابات خواست،  از هرگونه حاشیه‌سازی در این عرصه مهم سیاسی کشور پرهیز کنند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز از مهیا بودن بسترهای لازم در این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم خبر داد و تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در فضایی امن و آرام است.

قدرت الله ولدی با اشاره شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر ملایر در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و برای حفظ سلامت شهروندان و دسترسی بهتر آنها برای حضور در پای صندوق‌های رای، درخواست افزایش ۲۰ درصدی تعداد شعب اخذ رای را دادیم که افزایش ۱۰ درصدی صندوق‌ها در استان پیشنهاد شده است.

وی یادآور شد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۷ نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲ نفر زن و مابقی مرد است.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha