۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84345898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردشگری کشاورزی رویکرد مهم وزارت میراث فرهنگی است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری کشاورزی به عنوان یکی از رویکردهای این وزارتخانه مورد توجه است که در لرستان نیز دنبال می‌شود.

به گزارش ایرنا " ولی تیموری" روز پنجشنبه در آئین بهره برداری طرح های ملی میراث فرهنگی و گردشگری لرستان بیان کرد: اجرای طرح های گردشگری کشاورزی و مدیریت پایدار، فرصت مستقیمی برای ارائه محصولات گردشگری فراهم کرده است.

وی افزود: طرح های متنوع میراث فرهنگی و گردشگری لرستان هرکدام کارکردهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منحصر به فردی دارند و ارزش افزوده گردشگری آنها به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی استان وارد می شود.

وی ادامه داد: امروز ۳۳ طرح میراث فرهنگی و گردشگری لرستان با اعتبار یک هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و ظرفیت اشتغالزایی ۵۰۰ نفر بهره برداری شد.

تیموری اظهارداشت: طرح های لرستان شامل مرمت مکان های تاریخی و فرهنگی استان است و با احیای آنها بهره برداری و ارزش افزوده گردشگری استان ارتقا خواهد یافت.

بهره برداری از ۵۲۶ طرح ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کشور با ارزش سرمایه‌گذاری۲ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان امروز پنجشنبه با فرمان رییس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha