۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 2209
کد خبر: 84352915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق اداره های پُرمصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

یاسوج- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق دستگاه های اجرایی پُرمصرف این استان از امروز چهارشنبه تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ قطع می شود. 

سید حسین عادلی نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد رو به فزونی بوده و دستگاه های اجرایی استان نیز به طور نگران کننده ای در حال افزایش مصرف این انرژی هستند. 

وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید میزان مصرف برق خود در ساعت های اداری را به میزان ۵۰ درصد بار مصرفی سال گذشته و ۹۰ درصد پس از ساعت غیراداری کاهش دهند. 

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه دستگاه های اجرایی این استان نسبت به کاهش بار مصرفی خود مطابق با میزان اعلامی اقدام نکنند برق آنها قطع خواهد شد. 

عادلی نسب از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خواست به منظور جلوگیری از قطع برق احتمالی دستگاه های زیرمجموعه خود برنامه های مدیریت مصرف خود را اجرا و بر آن نیز نظارت کافی کنند. 

وی عنوان کرد: میزان اوج مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد ۳۷۰ مگاوات بوده که با توجه به افزایش دمای هوا احتمال افزایش آن وجود دارد. 

عادلی نسب ابراز داشت: می طلبد که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب و شایسته صرفه جویی های لازم را در مصرف برق انجام دهند. 

وی گفت: میزان مصرف برق ۱۲۴ انشعاب اداری کهگیلویه و بویراحمد امروز از طریق مرکز پایش مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از آنها به دلیل رعایت نکردن میزان مصرف مناسب و تجاوز از میزان بار مجاز اعلامی قطع شد. 

افزون بر ۲۷۵ هزار اشتراک برق در بخش های خانگی، اداری، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در  کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha