نظارت بر بازار باید به معنای واقعی انجام شود

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار به معنای واقعی و مقتدرانه باید انجام شود، تاکید کرد خروجی تصمیم های جلسه ستاد تنظیم بازار نیز باید عملیاتی و اجرا گردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت رضایی روز شنبه در جلسه تنظیم بازار گیلانغرب با انتقاد از وضعیت بازار گیلانغرب در محل فرمانداری این شهرستان، افزود: معیشت مردم به شکل شبانه‌روزی باید توسط مدیر اداره صمت شخصاً پیگیری و رصد شود.

وی اظهار داشت: بازار گیلانغرب متاسفانه رها شده و نارضایتی بیشتر شهروندان در این خصوص مشهود است و به خصوص زمینه ی  میوه هم کاملا افسارش از دست رفته است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این که هر کسی هر طور دلش خواست نرخ تعیین کند به هیچ وجه پذیرفته نیست از این رو یک اکیپ نظارتی مقتدر و مستقل به سرپرستی شخص فرماندار در این شهرستان تشکیل می شود.

رضایی ادامه داد: تفاوت قیمت ها در گیلانغرب با سایر نقاط استان کرمانشاه اصلاً منطقی نیست و همه ما در مقابل مردم و خون شهدا وظیفه داریم و باید بر اساس تعهد اداری خود شبانه روز مشکلات مردم را پیگیری نمایم، نظارتی که مردم آن را حس نکنند نظارت نیست و نظارت باید بازدارنده باشد نه صوری.

رییس جهاد کشاورزی گیلانغرب نیز در این جلسه از فعال شدن ۱۲ واحد مرغداری با ۲۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی به منظور تنظیم بازار شهرستان خبر داد.

سعید حیدرپور افزود: چهار واحد از این مرغداری ها در آستانه عرضه مرغ به بازار هستند و رصد و پایش لازم توسط کمیسیون نظارتی صورت می گیرد.

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گیلانغرب نیز گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی ازواحدهای صنفی در این شهرستان انجام شده است.

نورالدین پرویز افزود: از مجموع بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی ۸۷ مورد تخلف ثبت شده و ۶۳ فقره پرونده تخلف تشکیل گردیده که ۲۶ مورد آن مربوط به تخلفات ناوگان حمل و نقل درون شهری و نانوایی‌ها بوده و برای تمامی تخلفات اعمال قانون شده است.

او  همچنین از اختصاص سهمیه قند شکر برنج و روغن برای هیات های مذهبی در ایام محرم پیش رو خبر داد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha