۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84645876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت دانشگاه‌ها برای ارتقاء کیفیت تولید و خدمات استفاده شود

رشت - ابرنا - استاندار گیلان با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه‌ها و نسل جوان در حل مشکلات استان تاکید کرد و گفت: لازم است همه نهادهای اجرایی و خدماتی از ظرفیت دانشگاه‌ها و دانشگاهیان برای ارتقاء کیفیت و ظرفیت‌های تولید و خدمات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اسدالله عباسی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان در استانداری با بیان اینکه کرسی های آزاد اندیشی باید در دانشگاه ها راه‌اندازی شود، افزود: روحیه دانشجویان مطالبه‌گری و انتقادی است و باید پاسخگوی دانشجویان بود. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه جوانان تشنه یادگیری هستند و باید این یادگیری ها تقویت و هدایت شود، گفت: مسئله محوری تنها پژوهش و علم آموزی نیست و لازم است جوانان در حوزه‌ها و موضوعات سیاسی و اجرایی هم نقش آفرین باشند.

دستاوردهای سفر رییس جمهور به گیلان تبیین شود

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به این استان گفت: دستاوردهای سفر رییس جمهور به گیلان باید برای مردم اطلاع رسانی و تبیین شود و مدیران دستگاه ها در این ارتباط اهتمام داشته باشند.

به گفته عباسی در سفر رییس جمهور به گیلان اعتباراتی برای دستگاه های مختلف استان مصوب شد که مدیران سهم دستگاه خودشان از تصویب و تخصیص را اطلاع رسانی کنند که این مهم از شاخص‌های ارزیابی مدیران در نظر گرفته می‌شود.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از هر دری برای نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی وارد می‌شود. ما باید کارآمدی نظام را به اطلاع مردم برسانیم که خوشبختانه در این مدت اقدامات و فعالیت های ارزشمندی انجام گرفته است.

استاندار گیلان در ادامه نسبت به کیفیت پایین نان در برخی از مناطق استان انتقاد کرد و افزود: هزینه و یارانه زیادی برای هر کیلوگرم گندم و آرد بر روی دوش دولت قرار دارد اما متاسفانه با مصرف نادرست از سوی تولیدکنندگان نان، مردم را راضی نمی کند.

عباسی تاکید کرد: به هیچ وجه قابل قبول و پذیرش نست که دولت مدیریت و ذخایر استراتژیک را تامین کند و یارانه بدهد، اما ناقص به دست مردم برسد و نارضایتی جامعه را به دنبال داشته باشد.  

٢٢ بهمن حماسه حضور مردم است

وی در بخش دیگری از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان با اشاره به فرارسیدن یوم الله ٢٢ بهمن گفت: ٢٢ بهمن همیشه حماسه حضور مردم بوده و هست.

استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به شرایط و رنگ بندی کرونایی در روز ٢٢ بهمن اجتماع و رژه خودرویی در این استان خواهیم داشت، افزود: هماهنگی های لازم انجام گیرد تا سلامتی مردم به مخاطره نیفتد. 

وی با اشاره به نزدیک شدن به پیک ششم کرونا با سویه امیکرون اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی رعایت و واکسیناسیون کامل تزریق هر سه دز انجام شود که از راه های پیشگیری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha