۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84646213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین خط پدافندی برای رفع مشکل آب شرب شهرکرد آماده افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری از تلاش‌ برای رفع مشکل تامین آب شرب در شهرکرد خبر داد و گفت: نخستین خط پدافندی آماده شده و به زودی متصل می‌شود.

علی حیدری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با برودت هوا و کاهش دبی چشمه کوهرنگ ،تامین آب برای شهر شهرکرد با چالش روبرو شد که به دنبال آن مسوولان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: در همین راستا اتصال نخستین خط پدافندی شهرکرد برای رفع مشکل آب شرب در سطح شهرکرد آماده افتتاح شده است و طی روزهای آینده وارد مدار می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش بر این است که اتصال خط پدافندی بدون قطعی آب باشد اما چنانچه امکانپذیر نباشد آب برای مدت سه تا چهار ساعت قطع می‌شود که از قبل اطلاع‌رسانی می‌شود.

حیدری اظهار داشت: با اتصال این خط بخشی از مشکل تامین آب شرب در شهرکرد برطرف می‌شود و تلاش می‌شود تا خط دوم نیز به زودی وارد مدار شود.

به گفته مسوولان شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای رفع تنش آبی شهرکرد ۲ حلقه چاه در حال حفر است و هفت چاه اجاره‌ای جدید نیز وارد مدار شده است.

 شهر شهرکرد ۸۲ هزار مشترک خانگی دارد و در مجموع شرکت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد به ۱۲۰ هزار مشترک در این شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha