فرماندار: بیش از ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های ملایر بستری هستند

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: در حال حاضر و با توجه وضعیت قرمز کرونایی شهرستان، بیش از ۵۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های ملایر بستری هستند.

به گزارش ایرنا؛ «حسین فارسی» روز جمعه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان ملایر، اظهار داشت: برهمین اساس ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین(ع)، ۱۲ بیمار در بیمارستان دکتر غرضی و ۱۲ بیمار نیز در بیمارستان مهر شهرستان ملایر بستری هستند.

وی با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا (اُمیکرون) از عموم شهروندان خواست که همانند گذشته نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: اگرچه سویه اُمیکرون مرگ و میر بسیار کمتری دارد، اما از نظر سرایت و انتشار دارای سرعت بالایی است که مردم باید با رعایت موازین بهداشتی از خود و دیگران در برابر این ویروس محافظت کنند.

به گفته فارسی، روز گذشته براساس اعلام ستاد کرونا، شهرستان ملایر از نظر رنگ‌بندی کرونا در وضعیت قرمز کرونا قرار گزقت که برهمین اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با این شرایط در شهرستان الزامی است. 

وی گفت: تزریق واکسن به ویژه دُز سوم همچنان مورد تاکید است و هیچ عذر و بهانه‌ای دراین زمینه پذیرفته نیست و برگزاری هرگونه مراسم و تجمع نیز باید طبق مصوبه ستاد ملی کرونا باشد.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان همدان، از روز گذشته (پنجشنبه) شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درگزین و فامنین در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha