۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84693064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آرامش بهاری تا ۱۳ فروردین در امامزادگان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با عید نوروز در بقاع متبرکه این استان گفت: این طرح تا ۱۳ فروردین ادامه داشته و این اماکن پذیرای علاقه مندان و مسافران نوروزی است.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این  طرح برنامه های متنوع فرهنگی، قرآنی، تربیتی و مشاوره ای در خیمه های معرفت که در جوار امامزادگان راه اندازی شده، ارائه می شود.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح، ۱۰ مبلّغ بومی و اعزامی از قم با اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی همکاری می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: در خیمه های معرفت، مشاوره خانواده و زوجین و همچنین مشاوره تربیت کودک ارائه می شود که این بخش مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است.

حجت الاسلام جوانبخت با بیان اینکه ارائه خدمات رفاهی هم در قالب طرح آرامش بهاری در دستور کار متولیان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان غربی قرار دارد، اظهار کرد: ۳۶ سوییت و مهمانسرا در ساحت مقدس امامزادگان استان وجود دارد که زائران می توانند از آنها بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، طرح آرامش بهاری طی سال های گذشته در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه قرار می گرفت ولی در ۲ سال گذشته به سبب شیوع کرونا، اجرای آن متوقف شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha