۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84708647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان شهید قاضی سنندج ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷
کد خبر: 84708647
بیمارستان شهید قاضی سنندج ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید قاضی سنندج تاکنون ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی شامگاه پنجشنبه در بازدید استاندار کردستان از بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید قاضی سنندج اظهار داشت: تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است و با تکمیل آن، تامین امنیت درمانی و بهداشتی  استان ارتقا می یابد.

وی افزود: این طرح از بیمارستانهای به روز کشور و در سطح استانداردهای بین المللی است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به استان، اعتبار لازم برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یابد که در این صورت به زودی آماده بهره برداری می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس  ادامه داد: این بیمارستان با امکانات خوب از بهترین بیمارستانهای استان خواهد بود که در ۲ سال اخیر عملیات اجرایی آن دوباره جان گرفته است.

مدیر اجرایی این پروژه هم اظهار داشت: این طرح ۱۴ هزار مترمربع زیربنا دارد و چهار هزار مترمربع زیربنای ساختمانهای جانبی آن است.

سید جواد صالحی افزود: این بیمارستان، هفت اتاق عمل درچهار بلوک مجزا از هم وجود دارد و از بهترین امکانات روز دنیا برای احداث آن بهره گرفته شده است.

وی اعتبار مورد نیاز این طرح برای تکمیل را ۱۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در صورت تامین این اعتبار، تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهید قاضی سنندج ۲۹ هزار و ۶۸۵ متر مربع مساحت دارد که بنای اصلی آن ۱۰ هزار و ۶۰ متر مربع است و تا به حال بیش از ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عملیات اجرایی این طرح در سه فاز از سال ۱۳۹۰ آغاز شده که فاز سوم آن از سال ۱۳۹۷ بوده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha