۷ طرح درون مدرسه‌ای در قرچک اجرا می‌شود

قرچک - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: با اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، هفت طرح درون مدرسه‌ای در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک،   رضا داورزنی اظهار داشت: به منظور افزایش سرانه ورزشی مدارس، جلسه‌ای با مدیرکل  و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار و در خصوص افزایش سرانه ورزشی مدارس، مقرر شد تا هفت طرح درون مدرسه‌ای اجرا شود.
وی افزود: این تفاهم‌نامه شامل احداث یک سالن ورزشی چند منظوره، سه زمین چمن مصنوعی، ۲ کلاس درس تربیت بدنی و تأمین کف پوش سالن ورزشی شهید کامرانی است که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.
وی افزود: عملیات اجرایی این هفت طرح ورزشی همزمان با روز معلم آغاز شده و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر آموزش و پرورش قرچک ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس‌های درس، دانش‌آموزان را دچار فقر حرکتی، چاقی و افسردگی کرده که قطعا ایجاد فضای شاد و بانشاط و تأمین زیرساخت‌های ورزشی در مدارس می‌تواند بخش مهمی از کمبودهای دانش‌آموزان را برطرف کرده و روحیه شور و نشاط را به مدارس بازگرداند که قطعا این مهم بر افزایش سطح یادگیری آنان نیز تأثیر خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد: شهرستان قرچک از استعدادهای ناب ورزشی در حوزه رشته‌های انفرادی و گروهی برخوردار بوده که شناسایی این استعدادها، از درون مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای امکان‌پذیر است.

بیش از ۵۸ هزار دانش‌آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل هستند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha