۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴
کد خبر: 84830934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیز ۱۵۰۰ نانوایی در کرمانشاه به کارتخوان های جدید

کرمانشاه - ایرنا - معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه از تجهیز ۱۵۰۰ نانوایی استان به کارتخوان های جدید تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

"محمدرضا عباسی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طرح هوشمندسازی یارانه نان و تجهیز نانوایی ها به کارتخوان های جدید به صورت سراسری در کل کشور قرار است اجرا شود و کرمانشاه یکی از چهار - پنج استان پیشرو در این طرح بود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با استقبال خوب مردم همراه بوده و در بحث جلوگیری از فروش آرد در بازار آزاد تاثیر بسیاری داشته است، افزود: با تجهیز ۱۵۰۰ نانوایی به کارتخوان های جدید، میزان مصرف استفاده از آرد اختصاص یافته به نانوایی ها مشخص است.

عباسی همچنین با اشاره به وجود دو هزار و ۵۰ نانوایی در سطح استان، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم ۵۵۰ نانوایی باقیمانده نیز تا پایان سال به دستگاه های کارتخوان جدید مجهز شوند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه یادآور شد: دلیل اینکه این تعداد از نانوایی ها هنوز به کارتخوان های جدید مجهز نشده اند وجود چند عامل نظیر نداشتن کد مالیاتی، عدم تطبیق کدمالیاتی به کدپستی ارائه شده، مستاجر بودن مسئول نانوایی بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا یک طرح تشویقی برای نانوایی های قانون مداری که مجهز به کارتخوان های جدید شده اند در نظر گرفته شده است که در آن معادل ۱۵ درصد نان های فروخته شده به صاحب نانوایی داده می شود یعنی هر نانوایی که نان بیشتری به مشتریان عرضه کرده باشد مبلغ بیشتری به عنوان جایزه و تشویق خواهد گرفت.

عباسی تصریح کرد: اجرای طرح اولیه هوشمند سازی یارانه نان و نصب کارتخوان های جدید در نانوایی ها توانسته به مقدار بسیار زیادی از آردفروشی جلوگیری کند و مردم با سهولت بیشتری تعداد نان های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قرار بر این شده فروش نان در کشور به شکل فعلی به همین منوال تا پایان سال ادامه پیدا کند اما پس از مجهز شدن همه نانوایی ها به دستگاه کارتخوان، بر اساس سهمیه تعیین شده نان به شهروندان عرضه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha