بستر لازم برای راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در گلستان فراهم است

گرگان‌ - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بستر لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و پرشور ۱۳ آبان سال جاری در روز جمعه در این استان همزمان با سراسر کشور فراهم است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان، افزود: سیاست ما برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان پیش از دعوت فراخوان مردمی همچون گذشته حضور هوشمندانه و بابصیرت دانش‌آموزان و دانشجویان است.

وی گفت: هم اکنون تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی برای بسیج کارکنان و حضور خانواده و مراکز آموزشی اعم از دانشگاه و آموزش و پرورش برای حضور این مراسم مهم دعوت به عمل آوردند تا انشاالله با برگزاری یک راهپیمایی پرشور موجب ناامیدی و یاس دشمنان نظام شود.

به گفته وی در استان گلستان برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان سال‌جاری ۳۰ نقطه در ۱۴ شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

حجت الاسلام احمدی همچنین با گرامیداشت شهدای تروریستی شاهچراغ شیراز افزود: امروز جنگ دشمن ترکیبی علیه نظام است و از پیکره خودی برای دست یافتن به اهداف شومش استفاده می‌کند که باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: کسی که از شرایط موجود حرف دارد، اغتشاشگر نیست بلکه منتقد بوده و می‌خواهد به وضعیت مطلوب برساند نقد دارد و اعتراض مسالمت‌آمیز دارد.

وی تاکید کرد: امروز جریان در کشور می‌زند و می‌کشد، معترض نیست.

حجت الاسلام احمدی گفت: دشمن آگاهانه سعی می کند و تلاش دارد تا نظام را از ریل خارج کند و  نباید اجازه به دشمن بدهیم .

وی افزود: متاسفانه بخاطر باور غلط برخی در ساعت اولیه فوت مهسا امینی به جای هوشیاری و ناامید کردن دشمن، بیانیه دادند و بستر را فراهم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha