۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84937324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۹ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان سنددار شده‌اند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۷۳ هزارو ۳۲۶ فقره سند برای ۷۹.۱ درصد واحدهای روستایی این استان صادر شده که این میزان در میانگین کشوری ۶۵.۴ درصد است.

رضا خواجه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت هزارو ۳۹۴ فقره سند نیز برای واحدهای مسکونی شهری در سطح استان از سوی بنیاد مسکن استان و اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است. 
وی به تعامل بین بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور اسناد مالکیت اشاره کرد و اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در سطح کشور، رتبه برتر را در این زمینه کسب کرده است.
خواجه ای ادامه داد: به دست آوردن این جایگاه در استان مرهون تعاملات و نتیجه کارگروهی و همفکری و هم‌اندیشی بوده و امیدواریم امسال نیز با تداوم این روند شاهد سنددار شدن طیف وسیعی از واحدهای مسکونی جامعه شهری و روستایی باشیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: صدور اسناد مالکیت ثمرات بی‌شماری دارد که از جمله آن، کاهش مهاجرت‌ روستاییان، قانونمند کردن معاملات، تسهیل در وثیقه‌گذاری و ایجاد انگیزه برای توسعه روستایی است.
خواجه ای اعطای سند برای واحدهای مسکونی روستایی را فرصتی جهت ماندگار شدن روستاییان در روستاها و کاهش مهاجرت، قانونی شدن معاملات و کاهش اختلافات ملکی عنوان و خاطرنشان کرد: اولین و مهم‌ترین اقدام در این زمینه عبارت از ثبت دارایی افراد و آنچه بصورت مادی یا غیرمادی در اختیار دارد می باشد چراکه بسیاری از این افراد در شرایطی قرار دارند که به آینده ناامید هستند و ثبت دارایی آنها می‌تواند اطمینان‌های لازم را برایشان به وجود آورد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha