۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84962076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاسخگویی به شبهات دانش آموزان ضروری است

گناوه - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: راه اندازی کرسی های آزاداندیشی در مدارس و کانون های فرهنگی و تربیتی این استان برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان ضروری است.

به گزارش ایرنا، محمود حق دوست روز دوشنبه در گردهمایی مدیران و معاونان آموزش و پرورش گناوه افزود: در جریان کرسی های آزاداندیشی اگر موضوعی توسط دانش آموزان مطرح شد که در تخصص معلمان نبود باید از کارشناسان مربوطه برای پاسخگویی به آنها دعوت و استفاده شود.

وی اظهارکرد: در این نشست ها باید اجازه دهیم دانش آموزان براحتی صحبت کنند و پاسخ بشنوند.

حق دوست ادامه داد: در اغتشاشات اخیر، دشمنان جنگ ترکیبی را علیه نظام و ملت آغاز کرده اند تا مغز نوجوان و جوان را دچار شک و شبهه کنند و درمقابل ما مسئولان باید برای این قشر که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده اند روشنگری کنیم.

وی گفت: لازمه بقا هر جامعه انتقال مجموعه باورها و ارزش ها و دانش و مهارت ها به نسل جدید است که مکان آن آموزش و پرورش است و باید ما فرهنگیان این کار را انجام دهیم.

پاسخگویی به شبهات دانش آموزان ضروری است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: باید گذشته ها و وضع موجود، دستاوردها و پیشرفت های کشور را در همه عرصه ها برای دانش آموزان بیان و بازگو کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش مهم ترین ابزار و مدرسه مهم ترین واسطه انتقال، و مربیان و معلمان کارآمد و همه ارکان موجود در مدرسه بازوان کارآمد و بی بدیل هدایت دانش آموزان هستند.

حق دوست گفت: امروزه آسیب های متعددی نظیر فضای مجازی و اعتیاد وجود دارد که تنها راه مقابله با آنها محهزکردن دانش آموزان است تا بتوانند مهارت های لازم جرات ورزی و نه گفتن در برابر آسیب ها را یاد بگیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: هر جا که دین خدا را یاری کردیم ، خدا نیز نصرت الهی نصیب کرده است که دوران دفاع مقدس، تقویت و پیشرفت در حوزه دفاعی و تولید علم و ریشه کنی بیسوادی نمونه ای از آن است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: با توجه به جریانات اخیر در کشور، تغییر رویه در برنامه‌های پرورشی و آموزشی این مدیریت نسبت به قبل صورت گرفته است.

ضرغام مردانی افزود: در این ارتباط از ابتدای سال تحصیلی برنامه های نو در حوزه پرورشی اجرا شده که برگزاری اردوهای یک روزه، یک روز بدون کتاب، صبحانه سالم همراه با مهارت آموزی در کنار اولیا، بخشی از آنها است.

در پایان این آیین از مدیران و معاونان پرورشی و دانش آموزان برتر در مسابقات علمی و فرهنگی و مذهبی تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha