استاندار خراسان رضوی: مدیریت جهادی سرلوحه کار مدیران استانی باشد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران استانی مدیریت جهادی را جایگزین مدیریت اداری کنند و سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس افزود: در مدیریت اداری، انجام کارها متوقف بر موجود بودن سرمایه، بودجه و پول محور است و تا وقتی پول نباشد کاری انجام نمی‌شود، اما مدیریت جهادی مسأله محور است و برای هر مشکلی بدنبال راه چاره بوده و سریع تسلیم کمبودها نمی‌شود.

وی ادامه داد: در این فضای جدیدی که دولت مهیا کرده از مدیران انتظار داریم معطل الزامات نشوند. معتقدیم حرکت برکت می آورد.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اگر مدیری روحیه ندارد و انجام هر کاری را متوقف بر پول و بودجه می کند به درد کار کردن در این حوزه نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه مدیران باید کارها را اولیت بندی کنند، افزود: پیگیری روند اجرای طرح ها و نگرش جهادی باید جزو ویژگی های مدیران باشد.

نظری افزود: همه موضوعات و مسایل شهرستان ها مشخص است و نیازمند پیگیری است. همچنین بخش‌هایی از آنها بر مبنای مصوبات سفر رئیس جمهور تحت عنوان برش مصوبات، مشخص شده است.

در پایان شورای اداری سرخس، از خانواده شهید نصیر معین یار از شهدای اهل سنت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

استاندار خراسان رضوی همچنین با محمد ولایتی از آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده شهید مرتضی نوری از شهدای نیروی انتظامی که در سال ۸۲ در درگیری با اشرار در منطقه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در سفری یک روزه صبح امروز وارد سرخس شد.

بازدید از روند اجرای چند طرح عمرانی، بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستای بزنگان و دیدار و گفت وگو با ساکنان این روستا، کلنگ زنی چند طرح در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، دیدار با خانواده یک شهید و یک جانباز و همچنین بازدید از مرکز رشد و نوآوری پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد سرخس از جمله برنامه‌های استاندار در این سفر بود.

شهرستان سرخس در ۱۸۵ کیلومتری شرق مشهد، از ناحیه شمال و شرق با کشور ترکمنستان هم مرز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha