۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84965998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناتوانی نماینده کردستان از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال کشور

سنندج- ایرنا- تیم هیات هندبال شهرستان سنندج که به عنوان نماینده کردستان در مرحله نخست لیگ دسته یک هندبال بزرگسالان کشور حضور پیدا کرده بود با یک پیروزی و ۲ شکست به کار خود در این رقابت ها خاتمه داد.

به گزارش ایرنا، مرحله مقدماتی لیگ دسته یکم هندبال رده سنی بزرگسالان کشور با حضور ۱۷ تیم در چهار گروه و به میزبانی خرم آباد، بهبهان، دهدشت و کاشان به صورت متمرکز برگزار شد.

تیم هیات هندبال شهرستان سنندج با ترکیبی کاملا بومی به عنوان تنها نماینده کردستان در این مسابقات حضور پیدا کرد و در گروه(ب) رقابت‌ها، به مصاف تیم های پارس پویان سوزیانا بهبهان، شهرزاد لارستان و آلومینیوم اراک به میزبانی شهر بهبهان رفت.

هندبالیست‌های کردستانی در اولین دیدار خود با نتیجه ۳۲ – ۳۰، از سد تیم شهرزاد لارستان گذشتند، در دیدار با تیم پارس پویان سوزیانا بهبهان میزبان مسابقات با نتیجه ۲۹ - ۳۵ شکست خوردند و با نتیجه ۳۸ - ۲۸ هم مغلوب تیم آلومینیوم اراک شدند.

با این نتایج، هیات هندبال شهرستان سنندج با ۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه چهارم قرار گرفت و ضمن حفظ سهمیه استان در فصل آینده از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز ماند.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته یکم هندبال رده سنی بزرگسالان کشور ۲ تیم نخست هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و تیم سوم موفق به حفظ سهمیه استان شد و تیم چهارم نیز به لیگ استانی سقوط کرد.

۵۰۰ ورزشکار در رشته ورزشی هندبال در کردستان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha