کوهیان: فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدواریم امروز یک بازی خوب و عملکردی منطقی را از خود به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایرنا، فرزاد کوهیان امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگویی خاطر نشان کرد: مدت زمان حضور و استقرار ما در محل برگزاری مسابقه از سوی حامی مالی ۲ روز تعیین شده که این زمان‌بندی از شروع کار تا بازی کمتر از ۲۴ ساعت است و بازیکنان تا حدودی خسته می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز صبح تمرین کوتاهی را پشت‌سر گذاشتیم تا با یک ریکاوری آماده این دیدار شویم، یک بازیکن مصدوم داریم که هنوز وضعیت او برای بازی با بیروت لبنان مشخص نیست و باید دید در ساعات آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کوهیان گفت: شرایط تیم حریف هم مشخص است، ۳ بازیکن خارجی خوب دارند که از قابلیت‌های بالایی بهره می‌برند، اما امیدواریم با تلاش گروهی بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و با نتیجه قابل قبولی به ایران بازگردیم.

امشب و از ساعت ۱۹:۱۰ ذوب‌آهن اصفهان برابر بیروت لبنان به میدان خواهد رفت. شاگردان فرزاد کوهیان با تیم‌های بیروت لبنان، التحاد سوریه و ارتدوکس اردن همگروه هستند.

شهرداری گرگان دیگر نماینده بسکتبال ایران نیز شب گذشته در نخستین دیدار خود در چارچوب سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به مصاف الریاضی لبنان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ به سود میزبان خاتمه یافت. شهرداری گرگان با تیم‌های الریاضی لبنان، الکرامه سوریه و نفت عراق همگروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha