پویش"مهر مادری" برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- مدیر ستاد چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش "مهر مادری" برای کمک به آزادسازی ۲ زندانی زن جرائم غیرعمد در آستانه تولد حضرت زهرا(س) و روز زن در استان خبر داد.

مجید صیادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بدهی این مادر بدهکار جرائم غیرعمد، بیش از سه میلیارد ریال است که خیرین می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان و یا با پرداخت هر میزان کمک به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۵۶۹۰ کمک‌های خود را برای آزادی این دسته از زندانیان نیازمند به حساب ستاد دیه استان واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک ستاد دیه، رضایت شاکیان و کمک خیرین آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند، گفت: میزان بدهی این افراد بیش از ۳۳۵ میلیارد ریال بود.

به گفته وی، از این میزان ۵۷ میلیارد ریال از طریق رضایت شاکیان، ۱۹ میلیارد ریال اعصار،۴۳ میلیارد ریال تسهیلات، ۳۸ میلیارد ریال کمک خیران و مابقی آورده زندانیان تامین شده است.

به گزارش ایرنا، ستاد دیه در سال ۷۸ برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و فرهنگسازی و آموزش، ترویج قوانین بازدارنده فعال شده است.

هم اکنون سه زندان درشهرکرد، بروجن ولردگان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha