۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85014016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف پنج هزار قلم کالای قاچاق در لرستان و چند خبر کوتاه

خرم آباد - ایرنا - کشف انبار نگهداری پنج هزار قلم کالای قاچاق، دستگیری ۲ عامل درگیری و شرارت، کشف سه میلیارد تومان تجهیزات غیرقانونی دندانپزشکی و انتخاب رییس جدید مجمع نمایندگان از جمله اخبار کوتاه لرستان در روز دوشنبه ۱۰بهمن ماه است.

کشف انبار پنج هزار قلمی کالای قاچاق در خرم آباد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لرستان از کشف انبار نگهداری پنج هزار قلم انواع کالای قاچاق توسط ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد خبر داد و گفت: این اقلام شامل سشوار، ماشین ریش تراش، آچار و ابزار آلات با هماهنگی قضائی از بازرسی محل مورد نظر کشف شد.

سردار "یحیی الهی" بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۴ میلیارد ریال اعلام کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

دستگیری ۲ شرور در خرم آباد

وی همچنین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه افراد شرور و اراذل و اوباش با سلاح سرد در یکی از محله ای اطراف خرم آباد اقدام به ایجاد درگیری کرده اند ، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی خرم آباد با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی موفق به شناسایی ۲ عامل اصلی این شرارت شدند که پس از شناسایی محل اختفای آنان در یکی از استان های همجوار در اقدامی مقتدرانه و ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که چند تیغه سلاح سرد از آنان کشف شد.

کشف سه میلیارد تومان تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مقادیری انواع تجهیزات دندانپزشکی قاچاق دپو شده به ارزش سه میلیارد تومان در شهرستان خرم آباد کشف شد.

سردار الهی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است بنابراین از شهروندان درخواست می شود با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

انتصاب رییس جدید مجمع نمایندگان لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با رای مجمع نمایندگان لرستان، رییس این مجمع شد.

تاکنون فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ریاست مجمع را بر عهده داشت و از این پس مرتضی محمودوند رییس جدید مجمع نمایندگان لرستان است.

لرستان دارای ٩ نماینده در مجلس شورای اسلامی است و رییس مجمع نمایندگان به صورت دوره‌ای انتخاب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha