خدمات دولت سیزدهم در بخش درمان تامین اجتماعی گلستان بی‌نظیر است

گرگان- ایرنا- مدیرکل درمان تامین اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه خدمات دولت سیزدهم در بخش درمان تامین اجتماعی در این استان بی‌نظیر است، گفت: دولت سیزدهم در مسیر خدمت به آحاد جامعه به خصوص جامعه هدف تامین اجتماعی و برای توسعه زیرساخت‌های بخش درمان این گلستان اقدامات ارزشمندی طی یک سال گذشته انجام داده است.

رمضان زینلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مسیر توزیع خدمت عادلانه در بخش درمان تامین اجتماعی، مصوبات خوبی در سفر سال گذشته مدیرعامل این سازمان به استان داشتیم که با پیگیری‌های انجام شده، تاکنون به نتایج ارزشمندی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات سازمان تامین اجتماعی در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان با پوشش ۵۱ درصدی جمعیت کشور است، بیان کرد: جمعیت برخوردار و جامعه هدف تامین اجتماعی در استان گلستان حدود ۸۷۰ هزار نفر معادل ۴۹ درصد از مردم این استان از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.

وی با اشاره اینکه تامین اجتماعی اولین سازمان تولید کننده، ارائه خدمات درمانی رایگان به جامعه هدفش بود، تصریح کرد: برای ما مدیران و همکارانمان در این سازمان افتخار است که در جای خدمت می‌کنیم که جامعه هدفش کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان سرمایه‌گذاری سنگینی انجام می‌دهد، گفت: در سطح کشور ۸۰ بیمارستان و ۴۰۰ درمانگاه و پلی‌کلینیک خدمات رایگان درمانی به مردم ارائه می‌دهند، در استان گلستان نیز با وجود تحت پوشش داشتن ۸۷۰ هزار جمعیت استان تا سال گذشته در بخش درمان تامین اجتماعی، تنها هشت درمانگاه و ۲ بیمارستان خدمات می‌دادند.

زینلی طی یک سال گذشته برای توسعه مراکز درمانی و زیرساخت‌های با حمایت استاندار و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدامات چشمگیری صورت گرفته است، ادامه داد: در یک سال گذشته با رویکرد جدید دولت سیزدهم و مدیرعامل سازمان مبنی بر اجرای عدالت محوری و تسهیل کردن خدمات درمانی برای مردم، کارهای بسیار خوبی انجام شده که بدون هیچ شعار و گزافی، مردم و بیمه‌شدگان این کارها و اقدامات را به خوبی لمس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بهمن سال گذشته به مردم کلاله در شرق گلستان قول راه‌اندازی درمانگاه را داده بودیم، یادآور شد: به همت خود همکاران درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کلاله در کمتر از یکسال بدون جذب نیرو و با همکاری پرسنل بیمارستان گنبدکاووس، تاسیس و راه‌اندازی شد که اکنون روزانه ۲۵۰ نفر از مردم این شهرستان خدمات درمانی، دارویی و آزمایشگاهی رایگان در این درمانگاه بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ساخت درمانگاه تخصصی در شهرستان مینودشت، زمین مناسبی برای این پروژه خریداری شده که تمام مراحل اخذ پروانه و تهیه نقشه انجام شده و بنا داریم شروع عملیات اجرایی آن را در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.

خدمات درمانی در شهرستان گنبدکاووس اقدامات بزرگی را برای مردم انجام داده است

مدیرکل درمان تامین اجتماعی گلستان با اشاره به خدمات بزرگی که در شهرستان گنبدکاووس انجام شده است، گفت: خرید یک دستگاه «ام ار آی» برای بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان خریداری شد و اکنون در حال احداث درمانگاه تخصصی چند هزار مترمربعی در محوطه و بافت این بیمارستان هستیم.

زینلی یادآور شد: همچنین در این بیمارستان چهار دستگاه «آی سی ی» جدید که خریداری شده بود، نصب و اکنون تعداد دستگاه‌های این بیمارستان به عدد ۱۲ رسید.

وی اضافه کرد: همچنین کار تعمیر، تعمیم و تعویض درب ورودی و اورژانس این بیمارستان که مورد نیاز اصل بود، در حال انجام است.

وی یادآور شد: درمانگاه شهرستان آزادشهر را به جهت ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان بیشتر، به صورت ۲ شیفت دایر و بخش دندانپزشکی آن را با خرید یک دستگاه عکسبرداری به ارزش سه میلیارد دیگر و سایر دستگاه‌های مورد نیاز، مجهزتر کردیم.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: پس از دریافت مجوزهای لازم، به منظور خرید زمین با هدف ساخت درمانگاه در شهرستان رامیان، اقدامات لازم را انجام دادیم که پس از بازدید انجام شده، در مراحل پایانی خریداری زمین است.

ساخت پلی‌کلینیک پس از ۱۰ سال در شهرستان علی‌آبادکتول با ۱۳۳۰ میلیارد ریال آغاز شد

زینلی افزود: در شهرستان علی‌آبادکتول نیز پس از ۱۰ سال، خرید زمین برای ساخت پلی‌کلینیک تخصصی را به مناقصه گذاشتیم که تبدیل شدن پروژه درمانگاه به پلی‌کلینیک خود نیز اقدام ارزشمندی از سوی دولت بود.

وی ادامه داد: برای این پروژه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص داده شده و این پلی‌کلینیک تخصصی در فضایی به متراژ سه هزار و ۸۰۰ مترمربع احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان آق‌قلا اقداماتی برای تهیه زمین به منظور ساخت درمانگاه تخصصی انجام شده که این اقدامات از برنامه و بروکراسی اداری جلوتر است.

خدمات دولت سیزدهم در بخش درمان تامین اجتماعی در گلستان بی‌نظیر است

۵۰ تخت پیشرفته در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان راه‌اندازی شد/ تهیه زمین برای احداث پلی‌کلینیک تخصصی در گرگان بعد ۶۰ سال

مدیرکل درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، ۵۰ تخت پیشرفته در قالب هتل سلامت راه‌اندازی شده و خرید یک دستگاه «ام ار آی» برای همین بیمارستان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در سطح ملی به مناقصه گذاشته شده است.

زینلی افزود: همچنین مجوز خرید یک دستگاه دیالیز پُرتابل هم گرفته بودیم که این دستگاه اکنون در بیمارستان تامین اجتماعی مرکز استان مستقر است.

وی یادآور شد: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بندرگز نیز از اول بهمن ماه سال جاری راه‌اندازی شده و روزانه به حدود صد نفر از بیماران و مراجعه کنندگان خدمات درمانی مربوطه را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین شیفت دوم درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بندرترکمن راه‌اندازی شد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سطح ارائه خدمات در درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کردکوی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی گلستان تاکید کرد: بعد از ۶۰ سال در حال تهیه زمین برای احداث پلی‌کلینیک تخصصی در شهرستان گرگان مرکز این استان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha