استاندار فارس: کار هر حوزه باید به متخصصان همان امر واگذار شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با بیان اینکه کار هر حوزه باید به متخصصان همان امر واگذار شود گفت: ستادهای تخصصی با حضور دستگاه‌های مرتبط، صاحبان نظر و استادان خبره دانشگاه تشکیل شده و ضمن بررسی و تحلیل مسائل، نسبت به تصمیم سازی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی اقدام شود.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی حل مخاطرات اجتماعی در شیراز، خواستار هم افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه ها شد و افزود: در برخی مسائل، چندین دستگاه متولی هستند اما به دلیل موازی کاری و عدم هم افزایی، اقدامات انجام شده نتیجه مناسبی ندارد.
او ادامه داد: با توجه به کمبود منابع و نیروی انسانی، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در اولویت دستگاه ها قرار گیرد.
استاندار فارس گفت: کار هر حوزه باید به افراد متخصص و صاحب نظر در همان حوزه واگذار شود.
ایمانیه افزود: آموزش و پرورش استان باید نسبت به بررسی مسائل موجود و پیش روی نوجوانان، در محیط درونی و بیرونی مدارس اقدام کند و پس از بررسی، پیشنهادهای عملیاتی خود را در جهت کاهش خطرات پیش روی جوانان و نوجوانان ارائه دهد.

لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگیان استان
استاندار فارس، همچنین در جلسه هم اندیشی با برخی از فرهنگیان این استان، خواستار استفاده از ظرفیت بزرگ و با ارزش فرهنگیان در حوزه های مختلف شد.
ایمانیه افزود: مسئولان وظیفه دارند از ظرفیت انسان های توانمند و با انگیزه در پیشبرد اهداف استفاده کنند و در آموزش و پرورش نیز کمیته ای تشکیل و پس از بررسی صلاحیت افراد، نسبت به استفاده از آنها در سمت های اجرایی اقدام شود.
او گفت: از آنجا که آموزش و پرورش استان نخستین دستگاه اجرایی از نظر تعداد نیروی انسانی است، می بایست با استفاده از ظرفیت عظیم و با ارزش فرهنگیان استان، در حوزه های مختلف نظارتی بهره برد.
وی، ظرفیت فکری نیروهای آموزش و پرورش جهت ارائه پیشنهادات عملیاتی را از دیگر پتانسیل های قابل توجه فرهنگیان استان دانست و ادامه داد: با تشکیل یک کمیته، ضمن بررسی و تحلیل مسائل موجود در شهر و استان، نسبت به ارائه راه حل های مناسب جهت رفع مشکلات موجود اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha