۶ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۲۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85066141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: بحران‌های استان با همدلی و همکاری مسئولان رفع شد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: این استان در سال گذشته با بحران‌هایی مواجه بود که در سایه همدلی و تلاش فرمانداران، مدیران کل، نمایندگان و همه دست اندرکاران اجرایی رفع شدند و بخش‌های مختلف در استان با پیروی از ولایت، برای تامین منافع ملی و مصالح مردم در زمینه عمران و آبادانی، اشتراک نظر و مساعی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" عصر شنبه در نشست مشترک شورای اداری استان همدان با شهرستان‌ها که به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار داشت: برای رفع مسائل و مشکلات مردم، برنامه‌ریزی مدونی برای استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با وجود فشارها، سختی‌ها و مشکلاتی که در طول یکسال و نیم گذشته با آن مواجه بوده است، موفق شد با وحدت، انسجام و همدلی بر این مشکلات فائق آید و همین روند تا پایان دولت ادامه دارد.

استاندار همدان ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و تعامل سازنده مجمع نمایندگان استان، ائمه جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: نمایندگان استان همدان جزو موثرترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند و سال گذشته با عبور از بحران‌ها و گره‌گشایی از گره‌های کور ، یکی پس از دیگری مسائل و مشکلات رفع و برنامه‌ یکساله توسعه استان در ابتدای دولت سیزدهم تدوین و اجرا شد.

استاندار همدان: بحران‌های استان با همدلی و همکاری مسئولان رفع شد

وی با بیان اینکه برنامه سه ساله توسعه استان همدان نیز بر مبنای رشد اقتصادی ۷.۵ درصد در دست تهیه و تدوین است، گفت: در کنار این مهم، در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان نیز تمامی مسائل و اولویت‌دار استان دیده شد.

استاندار همدان بیان کرد: بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه چهار بانده ملایر - آورزمان - نهاوند مصوب شده است که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و تا تکمیل کامل این پروژه پیگیری‌های لازم ادامه دارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تمام توان خود را برای حل مسائل و مشکلات به جا مانده از قبل به کار گرفته است و هم اکنون اجرای نهضت ملی مسکن در دستور کار جدی قرار دارد و سال ۱۴۰۲ سال امید و گشایش هر چه بیشتر امور است و همه باید برای امیدآفرینی و جهاد تبیین تلاش کنیم.

استاندار همدان تاکید کرد: سال گذشته دشمن زمین‌گیر و تسلیم خواست و اراده ملت ایران شد و تمامی ترفندها و توطئه‌های آنان نقش بر آب و پیروزی نصیب ملت ایران شد.

استاندار همدان: بحران‌های استان با همدلی و همکاری مسئولان رفع شد

مسئولیت‌ها باید منجر به گره‌گشایی از مشکلات مردم شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز گفت: برکت الهی برای همه ما خدمت کردن به مردم است و این مسئولیت‌ها باید منجر به کره‌گشایی از کار مردم و مشکلات اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم با صداقت دست‌یافتنی است، افزود: مسئولیت وظیفه خطیری است که مسئولان باید مراقب باشند در یک فضای لغزنده‌ای حرکت نکنند و خداوند آنچنان قوت تشخیصی به ما بدهد که بتوانیم به خوبی به مردم خدمت کنیم.

آیت‌الله "حبیب‌الله شعبانی‌موثقی" با تاکید بر اینکه در عرصه مدیریت خود حسن تدبیر و مدیریت داشته باشیم، افزود: منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مهار تورم، با برنامه‌ریزی‌، عقلانیت و تدبیر محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه مشکلات را نمی‌توان به تورم و گرانی ارز ارتباط داد، گفت: سیاست‌های کلان کشور باید تدبیر شود و دولت و مجلس در کنار هم می‌توانند مشکلات اقتصادی را مدیریت و حل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان جذب سرمایه در استان همدان را وابسته به همت مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: یک بخش حل مشکلات اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد است و بخش مهم آن حمایت از سرمایه‌گذاران در این استان است که ربطی به تحریم‌ها ندارد و نیازمند عقلانیت و مدیریت درست است.

به گزارش ایرنا؛ نخستین نشست مشترک شورای اداری استان همدان با شهرستان‌ها به میزبانی شهرستان ملایر در دانشکده خوارزمی این شهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha