۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85102123
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ایمن سازی میدان تعاون ملایر پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد 

همدان- ایرنا- شهردار ملایر گفت: پروژه اصلاح ( ایمن سازی) میدان تعاون و جایگزینی آن با تقاطع دارای چراغ راهنمایی چهار فازه، تا پایان اردیبهشت ماه جاری به اتمام می‌رسد و شاهد ساماندهی و نظم ترافیکی در این نقطه و کاهش تصادفات خواهیم بود.

"مجید فرجی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به ایجاد نارضایتی‌ها در ایجاد ترافیک این میدان، اظهار داشت: اجرای هر پروژه عمرانی از آغاز تا پایان زمان‌بر است و از شهروندان می‌خواهیم شهرداری را تا اتمام این پروژه یاری دهند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای تردد در این منطقه و معارض‌های زیرزمینی همچون فیبر نوری، لوله‌های آب و فاضلاب، کابل‌های برق با چالش‌هایی در اجرای این پروژه مواجه هستیم که موجب کُند شدن عملیات اجرایی آن شده است.

شهردار ملایر تردد وسایل نقلیه از لاین‌های کندرو به تقاطع را یکی از دلایل ترافیک سنگین این منطقه عنوان کرد و افزود: در رایتای اصلاح این میدان، به سرعت لاین‌های کندرو به سمت تقاطع، مسدود و برای ارتباط آن با لاین تندرو، در حد فاصل ۱۵۰ متر مانده به تقاطع این لاین‌ها به لاین تندرو باز می‌شود.

فرجی تاکید کرد: با امتداد بلوارها به سمت تقاطع، چراغ‌های راهنمایی باید هرچه سریعتر جابجا و به سمت جلو منتقل شود.

وی ادامه داد: علاوه بر فرهنگ‌سازی برای رعایت چراغ راهنمایی، به دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی نیاز داریم که در مرحله تأمین بودجه از منابع داخلی برای نصب این دوربین‌های هوشمند هستیم.

شهردار ملایر یادآور شد: اصلاح و بازنگری طرح مطالعاتی میدان تعاون به عنوان یکی از گره‌های پرترافیک و حادثه خیز شهر ملایر در دست اجرا است و امیدواریم اصلاحاتی که در میدان تعاون انجام می‌شود، شاهد ساماندهی و نظم ترافیکی در این نقطه و کاهش تصادفات باشیم.

به گزارش ایرنا؛ طی روزهای گذشته با ایجاد ترافیک سنگین در مسیر منتهی به میدان تعاون، نارضایتی‌های مردمی ایجاد کرده که شهردار ملایر در این زمینه قول مساعد داد تا پایان اردیبهشت این پروژه به اتمام می‌رسد.

پس از میدان انقلاب، میدان تعاون که در مسیر کمربندی‌ها و ورودی‌های اصلی شهر ملایر واقع شده، یکی از پرترددترین و پر ترافیک‌ترین نقاط این شهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha