۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85123118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قلع و قمع ۷۸ مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمینهای کشاورزی قلعه نو شهرستان ری

شهرری - ایرنا - بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری از قلع و قمع ۷۸ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای ده خیرو فیروز آباد این بخش خبر داد.

سید امیر اسحاقی روز شنبه به خبرنگاران گفت: ۷۸ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای ده خیرو فیروز آباد در راستای اجرای احکام قطعی مقامات قضایی و به منظور حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات با حضور نماینده بخشداری قلعه نو، نماینده جهادکشاورزی شهرستان ری و همکاری نیروی انتظامی و نماینده دادگاه بخش قلعه نو قلع و قمع شد.

وی اظهارداشت: این قلع و قمع ۱۲/۵ هکتار از اراضی کشاورزی شامل ۷۸ مورد بنای نیمه کاره، دیوارکشی و تفکیک غیرمجاز بوده،که گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی بوده و همچنین بازدید مستمر کارشناسان برای حفظ کاربری زمین های کشاورزی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم می‌خواهیم در شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سطح بخش قلعه نو جهت پیشگیری و برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی با دستگاه های متولی همکاری لازم را داشته باشند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha