۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 5411
کد خبر: 85126593
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تبلیغات غیرمجاز شهری در اورمیه پیگیری قانونی می‌شود

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: با تبلیغات خارج از چارچوب قانونی که در شهر انجام شود ضمن اعلام هشدار، برخورد قانونی می‌شود.

علی شایگان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم توجه همگانی به سیما شهری افزود: همه مردم جامعه در قبال منظر و سیما شهری مسوولیت دارند و نباید این مهم را از خود سلب کنند.

وی با اشاره به تبلیغات غیر قانونی در سطح شهر اظهار کرد: اخیرا در راستای انتخابات صنفی و تبلیغ‌های صنفی، تبلیغاتی خارج از چارچوب قانون صورت می‌گیرد که در صورت عدم توجه آنها به قوانین سیما شهری برخورد جدی در پی خواهد داشت.

شایگان ادامه داد: در این بین علیه برخی شرکت‌ها که به هشدار این سازمان در امر تبلیغات بی توجهی کردند نیز شکایت قضایی شده است.

تبلیغات غیرمجاز شهری در اورمیه پیگیری قانونی می‌شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اساس تبلیغات قانونی را در حفظ سیما و منظر شهری دانست و گفت: برای تبلیغات شهری جایگاه‌های ویژه‌ای طبق چارچوب قانونی در نظر گرفته شده است که پای ثابت تبلیغات برای صنوف و اقشار مختلف است.

شایگان اضافه کرد: تابلوهای تبلیغاتی، لمپست، تلویزیون های شهری، بیلبورد و دیگر تابلوهای ثابت از جمله روی پل‌های عابر پیاده؛ محل‌های قانونی برای تبلیغات است و غیر این تبلیغات بدون ارائه مجوز از سمت نهادهای مربوطه به این سازمان پیگرد قانونی دارد.

وی یادآور شد: در صورت عدم توجه صنوف مختلف به امر تبلیغات قانونی در مرحله اول جریمه شده و درصورت تکرار برخورد قضایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عضو شورای شهر: زیبایی بصری ارومیه نباید خدشه دار شود

وی با اشاره به در پیش بودن تبلیغات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال گفت: کاندیداها به مباحث سیما شهری توجه کنند تا درب و پنجره منازل، دیوارهای نقاشی شده، جدول‌های رنگ آمیزی شده و پل‌های شهری رنگ شده سالم بمانند چرا که حق طبیعی مردم ارومیه و دیگر شهرها در داشتن شهری زیبا و با طراوت است.

شایگان تاکید کرد: مشارکت مردمی راس حفظ سیما شهری است که در حفظ منظر شهری همه ما باید تلاش کنیم تا شاهد محیطی شاداب باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha