۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85082419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر و استکبار زیر پا گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: اولین شخصیتی که علیه آمریکا و اسرائیل موضع گرفت و بدون عقب نشینی، آنان را دشمن اسلام معرفی کرد امام خمینی (ره) بود.

وی اظهار داشت: دومین شخصیت که با تمام قدرت در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاد مقام معظم رهبری است که این مقاومت آنان را نابود خواهد کرد و هم اکنون نیز آمریکا و اسرائیل رو به افول هستند.

امام جمعه بروجرد گفت: کشورهای منطقه به سمت ایران آمده اند زیرا می دانند مقاومت ملت ایران جواب داده، دشمنی که می خواست ما را شکست دهد خود رو به افول است و جمهوری اسلامی در آینده نزدیک از ابرقدرت های جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: به برکت انقلاب و خط امام(ره) آمریکا و اسرائیل زیر پا گذاشته خواهند شد همچنین ملت ایران همواره نشان داده پای انقلاب است و با همه مشکلات، هیچ گاه آن را رها نمی کند.

وی با تاکید بر کنترل بازار و برخورد شدید با متخلفان بیان کرد: دولت کارهای زیربنایی خوبی انجام داده است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم، مسوولان باید در این راستا تلاش کنند.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به رزمایش بزرگ دریایی جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت با برگزاری این رزمایش دریایی کار بزرگی در حمایت از مردم فلسطین انجام داد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش نیز افزود: منافقان در آغاز انقلاب با شعار انحلال ارتش قصد داشتند ایران را ضعیف کنند ولی امام(ره) با یک ابتکار روز ۲۹ فروردین را به نام ارتش نامگذاری کرد و باعث اقتدار این نهاد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha