میزهای خدمت سفرهای استانی بهترین فرصت برای پاسخگویی بدون واسطه است

تبریز - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: میز خدمت بهترین فرصت برای مسوولان است تا در دیدار چهره به چهره با خادمان‌ خود در جریان امور قرار گرفته و به مشکلات و درخواست های مردم استان در حوزه فعالیت خود بدون واسطه رسیدگی کنند.

به گزارش ایرنا، حسین مذنب، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی میز خدمت این وزرتخانه برای رسیدگی به مطالبات، شکایات و پیشنهادات مردمی در آستانه سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی، افزود: در میز خدمت ارتباطات وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شهرهای جدید، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

وی اظهار کرد: مدیران کل تابعه وزارت راه و شهرسازی، سازمان ها و شرکت های تابعه و معاونان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی نیز در این میز خدمت پاسخگوی درخواست های مردم استان هستند.

میز خدمت وزارت راه و شهرسازی از امروز چهارشنبه تا جمعه ۱۹ خرداد در سالن شهید خسرو علی آبادی تبریز به آدرس بالاتر از چهارراه ابوریحان، میدان منظریه، خیابان ابوریحان جنوبی، جنب مجموعه ورزشی پارالمپیک دایر است.

به گزارش ایرنا، در آستانه سفر آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی، ۲۷ میز ارتباطات مردمی در استان برپا شده است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی آخر هفته جاری (روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد جاری) به عنوان پنجمین سفر از دور دوم سفرهای استانی به آذربایجان شرقی سفر می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha