۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85134952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موشک فتاح از مظاهر قدرت بازدارندگی نظامی ایران است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس موشک مافوق صوت «فتاح» به عنوان جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران را از مظاهر قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: هیچ سامانه‌ دفاعی نمی‌تواند با این موشک برخورد کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس اظهارکرد: اَبَر موشک فتاح فناوری‌ بسیار مدرن و پیشرفته‌ای دارد که برای اغلب کشورها ناشناخته است و رسیدن به این نقطه از عظمت نظامی را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک می‌گویم.

وی با مهم دانستن سفر رییس جمهوری به تبریز، بیان کرد: استقبال بی نظیر مردم تبریز از آیت الله رییسی در این سفر با وجود تبلیغات گسترده در بزرگنمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی در جامعه، نشان از شکست دشمن در جنگ شناختی دارد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به همت بلند دولتمردان برای آواربرداری از مشکلات باقی مانده از گذشته و ساماندهی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و بازگشایی واحدهای تعطیل، ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران قدردان خون شهدا که در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، هستند و هیچگاه از ادامه تلاش برای رشد و شکوفایی کشور ناامید نمی‌شوند.

موشک فتاح از مظاهر قدرت بازدارندگی نظامی ایران است

حجت الاسلام ترابی کلید واژه اصلی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار ۱۴ خرداد با جمع انبوهی از مردم و بسیجیان را تقویت ایمان و افزایش امیدآفرینی دانست و اظهارکرد: عده‌ای از روش‌های مختلف به دنبال تفرقه‌پراکنی در جامعه، تحقیر مردم ایران و ریاکار نشان دادن آنان و اینکه کشور در وضعیت بن بست قرار دارد هستند و می‌خواهند به مردم القا کنند که تنها راه نجات رفتن به سمت آمریکاست.

وی سفر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از مدینه به مرو را یکی از مناسبت‌های مهم تاریخی دانست و گفت: لازم است این سفر معنوی و مسیرهای تردد این امام همام تا زمان رسیدن به مرو و محل‌های سکونت ایشان بیش از پیش به مومنان معرفی شود.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سفر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به این شهرستان برای افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه تمام خیرساز بنام زنده‌یاد «احمد محمدی» و قدردانی از این حرکت خیری، افزود: ساخت مدارس این چنینی با تجهیزات کامل توسط خانواده این خیر نیک اندیش باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود تا بیش از پیش شاهد همراهی نیکوکاران در مدرسه‌سازی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha