جانشین فرمانده کل انتظامی: اجازه فتنه‌گری به دشمنان را نمی‌دهیم

مشهد - ایرنا - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که قدرت واقعی ایران اسلامی قدرت نرم، اعتقاد و ایمان است تاکید کرد که نباید اجازه فتنه‌گری به فتنه‌گر و دشمنان داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرزبانی خراسان رضوی، سردار قاسم رضایی در دیدار با مرزنشینان و سران طوایف خراسان رضوی در هنگ مرزی تایباد افزود: اگر امروز این منطقه امن است، به واسطه نگاه مرزبانان است.

وی با بیان اینکه مرزبانی قدرت ملی و نقطه قوت است، بیان کرد: وحدت و انسجام موجود باید حفظ شود و ارتقا یابد، این انسجام برای دشمن این پیام را دارد که هیچ گاه نمی تواند این وحدت را بشکند.

جانشین فرمانده فراجا افزود: ملت ایران وطن دوست، دین دوست و حراست کننده از وطن خود هستند، افسران ما نیز مردم دار، مردم دوست، شجاع و از خود گذشته اند.

وی تاکید کرد: قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان است و این امر ما را در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد کرد، باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقاء دهیم.

سردار رضایی افزود: روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان در انتظامی کشور جاری و ساری است و اجازه تعدی به هیچ فرد، سازمان یا کشوری را نخواهیم داد، ایران شکست ناپذیر است.

وی گفت: همواره استکبار به دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی بوده که خوشبختانه ناکام مانده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به به اینکه طرح های هشدار دهنده آمادگی انتظامی در حوزه های شهری، روستایی و مرزی باید دنبال شود، افزود: مکلفیم به عنوان مرزبان، دغدغه مرزنشینان را گوش داده و به مسوولان برسانیم .

خراسان رضوی ۲۵۵ شهید مرزبان برای امنیت مرزهای کشور تقدیم کرده است که ۸۸ نفر از آنان در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

خراسان رضوی با ۲ کشور افغانستان و ترکمنستان مرز مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha