فرماندار گالیکش: ترویج مهارت «نه گفتن» به اعتیاد، تکلیف همگانی است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گالیکش در شرق استان گلستان با تاکید برضرورت افزایش آگاهی خانواده‌ها به‌خصوص نوجوان و جوان نسبت به مضرات مصرف مواد مخدر گفت: تبلیغ و ترویج مهارت «نه گفتن» به اعتیاد تکلیف همگانی است و همه نسبت به انجام آن مسوولیت اجتماعی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جوان حاذق‌خواه روز سه شنبه‌ در همایش جامع امنیت محله محور گالیکش با موضوع نه به اعتیاد بیان کرد: دشمن با تبلیغ مصرف موادمخدر نیروزا یا مصرف قرص‌های نشاط‌آور به دنبال آسیب زدن به نسل نوجوان و جوان ایرانی است که باید جامعه هدف آنان را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کنیم.

جوان حاذق خواه ادامه داد: درسایه تلاش های انجام شده طی یکسال گذشته، گالیکش رتبه برتر استان گلستان در حوزه مبارزه با موادمخدر و اقدامات فرهنگی انجام شده در این بخش را کسب کرد.

فرماندار گالیکش: ترویج مهارت «نه گفتن» به اعتیاد، تکلیف همگانی است

فرماندار گالیکش همچنین از اقدامات انتظامی و نیروهای امنیتی در مبارزه با سوداگران موادمخدر و نیز فعالیت های آموزشی، فرهنگی و ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و بهزیستی این شهرستان قدردانی کرد.

جوان حاذق خواه همچنین با ابراز نگرانی از عادی شدن مصرف قلیان در خانواده‌ها، هشدار داد: استمرار این رویه آسیب جدی به کودکان و نوجوانان وارد می‌کند.

فرماندار گالیکش: ترویج مهارت «نه گفتن» به اعتیاد، تکلیف همگانی است

به گزارش ایرنا در این همایش که یکی از کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی گالیکش هم به بیان راهکارهای مقابله با موادمخدر در خانواده و اجتماع پرداخت، از برخی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha