۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85160522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۰ واحد صنفی مه ولات داوطلب اجرای طرح کالا برگ الکترونیک شدند

تربت حیدریه - ایرنا - رییس اتاق اصناف مَه وِلات در جنوب خراسان رضوی گفت که در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک ۱۳۰ فروشگاه این شهرستان برای عرضه کالاهای اساسی به مردم ثبت‌نام کردند.

علی احمدی امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۶۷ فروشگاه کار عرضه کالای خوراکی به روش کالابرگ الکترونیکی را در مه ولات آغاز کردند که ۴۶ واحد در بخش مرکزی و ۲۱ مورد در بخش شادمهر است و متقاضیان می‌توانند برای خرید به این فروشگاهها، سوپرمارکتها، واحدهای پروتئینی و لبنیاتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح، کالا برگ شامل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد می شود، گفت: اقلام تحت توزیع کالابرگ الکترونیکی ۱۱ قلم کالای اساسی و یارانه‌ای شامل تخم مرغ، مرغ، ماست، شیر، پنیر، برنج، قند و شکر، ماکارونی، روغن و گوشت منجمد گوساله است.

وی اظهار کرد: برخلاف برخی شایعات این طرح جایگزین دریافت یارانه نقدی نیست و متقاضیان می‌توانند به صورت دلخواه از اعتبار یارانه خود برای خرید کالای اساسی استفاده کنند.

رییس اتاق اصناف مه ولات با تصریح بر اینکه استفاده از این طرح برای همه مشمولان اختیاری است، گفت: سرپرستان خانوار می‌توانند از طریق سامانه «شما» و یا استفاده از کد دستوری # ۱۴۶۳*۵۰۰* از محل فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات این طرح مطلع شوند.

فیض آباد مرکز شهرستان ۵۶ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری جنوب مشهد مقدس قطب تولید پسته و انار خراسان رضوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha