۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85161318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد بدون اغماض با ناقضان حقوق شهروندی

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه برخورد خوب و مناسب با مراجعین مراجع قضایی، انتظامی زندان ها و بازداشتگاه ها در دستور کار مسوولان قرار گیرد گفت: در صورت گزارش هیات بازرسی و نظارت با ناقضان حقوق شهروندی، بدون اغماض با قاطعیت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در سومین جلسه حقوق شهروندی دادگستری استان زنجان افزود : هیات بازرسی و نظارت موضوع حقوق شهروندی با جدیت نسبت به بازرسی و نظارت از مراجع قضایی، انتظامی زندان‌ها و بازداشتگاه های استان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: اعضای هیات باید در اجرای وظایف محوله و نظارت قاطع و دقیق بر حسن اجرای قانون نظارت داشته باشند، تا از هر گونه تضییع حقوق شهروندان جلوگیری شود.

این مسوول، اهتمام به حقوق عامه که از منویات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی در هفته قوه قضاییه است را یک سند بالادستی و تکلیف بیان کرد و از هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی دستگاه قضایی استان خواست با جدیت در تحقق فرمایشات ایشان به وظیفه خود عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: مراجع قضایی، انتظامی، زندان ها و بازداشتگاه ها ابتدا موانع و ایراداتی که در بدو ورود مراجعین از قبیل نصب تابلو اطلاعات حوزه ها و راهنمای مراجعین اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha