پیاده‌روی سادات و نماز عید غدیرخم در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- نماز عید سعید غدیرخم و پیاده روی سادات استان یزد، روز جمعه از امامزاده جعفر (ع) تا مسجد امیرچقماق این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم ابتدا همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، راهپیمایی کاروان شادی جمعی از سادات و اقشار مختلف استان در فضایی معنوی برگزار شد.

در ادامه این مراسم نیز نماز عید سعید غدیرخم همانند سنوات گذشته به امامت آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی در مسجد تاریخی امیر چقماق با حضور پرشور مردم اقامه شد.

فقیه یزدی در خطبه‌های نماز عید سعید غدیرخم با تبریک دهه امامت و ولایت در خصوص فضایل و مناقب حضرت علی (ع) و واقعه تاریخ ساز غدیر در جهان اسلام به تفصیل مطالبی ارائه کرد.

وی به اهمیت موضوع امامت و ولایت و واقعه تاریخ ساز غدیر خم در جهان اسلام و ضرورت بزرگداشت باشکوه آن با همکاری همگان تاکید و برگزاری جشن‌های معنوی را در استان خواستار شد.

پیاده‌روی سادات و نماز عید غدیرخم در یزد برگزار شد

همچنین در این آیین معنوی توسط مداحان اهل بیت عمصت و طهارت (ع) برنامه مدیحه سرایی در خصوص دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم برگزار شد.

مشابه این مراسم معنوی علاوه بر مرکز استان در اکثر مناطق شهری و روستایی استان با حضور گسترده مردم ولایتمدار برگزار شد.

ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم در بخش‌های فرهنگی، هنری و بصیرتی همچنان با حضور و همراهی مردم و جوانان ادامه دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha